מבקרים באזור Durini (צילום: יח"צ)

לג'יט חוזרת למילנו: רובע DURINI והמותגים הגדולים

לצד אולמות התצוגה הנחשקים ביותר תושק השנה תערוכה שנתית שתצבע את הרובע בעניין מחודש, תעורר אותו לחיים ותייצר דיאלוג עירוני פורה בין אמנות ועיצוב

רובע Durini, על 32,000 המטרים הרבועים של שטחי התצוגה שבו, הוא ביתם של קהילה מאוגדת של כ 40 חברות שמייצגות בצורה הטובה ביותר את המיתוג הנחשק Made in Italy אבל לא רק. כאן מדובר בחברות מסורתיות יותר וגדולות כמו B&B, Boffi, Cassina, Cosentino, Ethimo, Natuzzi, Rosh Bobois ורבות נוספות. אלו החברות המובילות שמקפידות על איכות בלתי מתפשרת ומובילות את הטרנדים העכשוויים באיטליה ובעולם. 
הנושא הנבחר השנה לשבוע העיצוב ברובע הוא Color Design Experience. צבע שהוא עיצוב, צבע שהוא חומר, צבע שהוא רגש, צבע שנחשב לאחד האלמנטים הבסיסיים שסובבים אותנו בחיי היום יום. נושא הצבע יוצג באמצעות רצף של אלמנטם שיעברו כחוט השני בין אולמות התצוגה השונים. 
חוויה של צבע (יח"צ)

תערוכת קונספט חדשה שתשלב נגיעות אמנותיות וקונספטואליות של אדריכלים ומעצבים תוצג מעכשיו בכל שנה ברובע. תערוכת הקונספט הראשונה שתוצג השנה תחת הכותרת Dreamlike Colours היא של הסטודיו היצירתי NickMaltese. התערוכה תורכב ממיצב אמנותי שיוצב בנקודות אסטרטגיות ברובע. בכל שנה, יבחר הרובע אדריכל או מעצב מתחיל או מוכר שייצור פרויקט של תקשורת ויזואלית שישתלב עם הרובע. השנה חברת האדריכלות NickMaltese תציע למבקרים הזדמנות ליהנות מחוויה סוחפת בעולם החלומות והחזונות האמנותיים. העבודות ישתלבו באופן אורגני בסביבה העירונית וייצרו דיאלוג בין אמנות, אדריכלות וצבע. המטרה היא לצקת משמעות בכתובות השונות ברובע מתוך רצון לייצר תקשורת עירונית טובה שתחבר בין הכתובות השונות.

מיצבי האמנות יוצבו ב: Via Durini, Via Santa Cecilia, Piazza San Babila, Via Visconti di Modrone

המותג Cappellini יציג קולקציה חדשה בחנות הדגל החדשה שלו שנפתחה בשנה שעברה בלב הרובע. אולמות תצוגה שחודשו לאחרונה וששווה לבקר בהם הם גם Giorgetti ו Porro וכמובן כל יתר המותגים הגדולים. Nemo תציג קונספט חדש לתצוגה באולם החברה בשילוב עיצוב של אלווארו סיזה ואחרים. אולמות התצוגה של כל המותגים ייפתחו לכבוד המבקרים ובהם Living Divani, Flos, Poltrona Frau, Foscarini, Carl Hansen&Son ואחרים.

ביום חמישי, 18.4, רחובות רובע העיצוב של מרכז העיר יתעוררו לחיים עם שלל אירועים ויהיו פתוחות עד עשר בלילה.

אולי יעניין אותך גם...