גם קשיח גם גמיש (צילום: יח"צ)

זה וואו: שוחררו צילומים ראשונים מהמיצבים של שבוע העיצוב במילנו

מי שנסע ובעיקר מי שלא מוזמן לשטוף את העיניים בקסם הזה שנקרא שבוע העיצוב של מילנו שהולך ומתגלה ככל שמגיעים הדווחים הראשונים

המותג Alessi מציג את מיצב Myth Makes Belief שמייצג את הקסם היצירתי של המותג שנוצר על ידי סטודיו PlayLab מלוס אנג'לס יחד עם הסטודיו לעיצוב גרפי Temp. כל זה יושב בארמון Borromeo D'Adda מהמאה ה 18 שבו מוצגות גם הקולקציות החדשות שעוצבו על ידי נאוטו פוקסאווה, ננדו ואחרים.

יצירתיות (צילום: Leonardo Scotti)
ושמח (צילום: Leonardo Scotti)

Missoni  ו Roda שמתמחות בריהוט פנים וחוץ מציגות קולקצייה חדשה משותפת שמייצגת את החדשנות המתוחכמת שלהן.

חדשני (צילום: יח"צ)
ומתוחכם (צילום: יח"צ)

קבוצת Iris Ceramica משחררת צילומים של המיצב Poetic Material של סטודיו Zaha Hadid שממחיש את מה שניתן לעשות עם החומר. המיצב, בכיכר dei Mercanti, מזמין לטיול בין אמיתי ווירטואלי בדגש על הצורניות הנזילה והחוזק הפואטי של החומר.

היופי של החומר (צילום: יח"צ)
ממש במרכז העיר (צילום: יח"צ)

גם Fornasetti חושפת את Ceci n'est pas une salle à manger – חדר האוכל שהופך לרגע לסביבה קסומה וסוריאליסטית. המותג בוחן את הגבולות שבין דקורציה וחפץ, אמת ובדיה, דו ותלת ממד.הכל מעורבבב לכדי משחק גרפי וחלומי שהופך את חווית הסעודה לאירוע שונה מהרגיל.

על הגבול (צילום: יח"צ)
שבין פנטסטי ואמיתי (צילום: יח"צ)

גם שיתוף הפעולה בין מותג הטקסטיל שכבר מזמן הפך לאימפריה Marimekko והמגזין Apartamento יצא לדרך בבר Unikko לרגל חגיגות 60 שנה להדפסי הפרחים האיקוניים. חברת סגנון החיים הפינית מציגה השתלטות עיצובית על בית הקפה המילנזי וממש שווה לקפוץ אם אתם בסביבה.

הפרחים האיקוניים (צילום: Sean Davidson)
של המותג הפיני (צילום: Sean Davidson)
במילנו (צילום: Sean-Davidson)

המותג Moooi שתמיד מפתיע בתצוגות הגרנדיוזיות שלו הכין גם הפעם חוויה יוצאת דופן שמצריכה הרשמה מראש. A Life Extraordinary הוא מיצב שבו עולמות התאורה, הריחות והמרקמים מגרים ומעוררים את הדמיון ואת החושים.

החיים (צילום: יח"צ)
מדהימים (צילום: יח"צ)

שני המותגים המוכרים Kartell העכשווי ו Liberty המסורתי, חברו יחד ליצירת ריהוט פנים וחוץ וקולקציית ריפודים בגדמים גיאומטריים ודגמי פרחים. לדבריהם – קולקציה שמאפיינת את האיכות והאלגנטיות של שני המותגים.

קרטל וליברטי (צילום: יח:צ)
מסורת וקידמה (צילום: יח"צ)

Salone del Mobile פתח את שעריו על אלפי המציגים שבו ועשרות אלפי המבקרים שבאים לראות את החידושים האחרונים והטרנדים העתידיים של עולם העיצוב. המיצב של המפיק והקולנוען דיוויד לינץ' ניצב בביתנים5-7 ומעורר מחדש את תחושת הפליאה שלנו וחגוג את עיצובו של חלל שבו אפשר לעצור לרגע ולחשוב, לא רק בחלל פיזי אלא גם ובמיוחד בחלל אישי פנימי. 

המיצב של דיוויד לינץ' (צילום: יח"צ)
רגע של שקט בתוך ההמולה (צילום: יח"צ)

במרכז התערוכה Salone Internazionale del Bagno לחדרי רחצה (ביתנים 6-10) ישנו מיצב ענק 'מתחת לפני השטח' – יצירת אמנות אינטראקטיבית שמשחזרת תמונה של אי שקוע בים שמעודד את המבקרים לחשוב על מערכת היחסים שלהם עם משאב הטבע היקר ביותר על פני כדור הארץ.

מתחת לפני השטח (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...