סנופ דוג וחברים (צילום: יח"צ)

הראפר SNOOP DOGG בשת"פ להשקת קולקציית קפסולה בחתימתו

"הסגנון והסוואג שלי באים לידי ביטוי בכל אחד מהזוגות שעיצבנו" אמר סנופ דוג על שיתוף הפעולה עם SKECHERS

הראפר האייקוני, השחקן והפילנתרופ הבינלאומי SNOOP DOGG יוצא בשיתוף פעולה יחודי עם מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS.
"הסגנון והסוואג שלי באים לידי ביטוי בכל אחד מהזוגות שעיצבנו" אמר סנופ דוג על שיתוף הפעולה. "הרעיונות והסטייל שלי שולבו בדגמים וכך יצרנו יחד קולקציה שמתאימה לכל תחומי החיים. אפשר לנעול את הנעלים שלי עם חליפה לחתונה או על המגרש עם מכנסיים קצרים".

לרגל השקת קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת בעיצובו וחתימתו יופץ קמפיין בכיכובושיעלה בימים הקרובים גם בישראל ויכלול בין היתר: פרסומות ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בנקודות מכירה וברדיו.
הקמפיין החדש יחשוף את הקולקציה החדשה שכוללת נעליים עם ציור NFT של הקוף המוכר Dr. Bombay, המייצג את האלטר אגו של סנופ דוג, אותו רכש תמורת- 366,324$ ונכנס למועדון היוקרה של קופי ה NFT . בקולקציה החדשה הוא מפיח בו חיים והדמות מככבת על הנעליים על רקע שחור או לבן ויוצרת מראה סטריט ייחודי ותוסס המזוהה עם סנופ דוג. בנוסף כוללת הקולקציה דגמי סליפ אין לגברים ונשים אותן עיצב סנופ דוג בעצמו עם חותמת שמו על גבי הנעל.

סגנון וסוואג (צילום: יח"צ)
אלטר אגו (צילום: יח"צ)

קולקציית סנופ דוג, נבנתה והורכבה בהשראת עיצובים שונים של הזמר סנופ דוג וככזו היא מייצגת את האסתטיקה הייחודית שלו. הראפר בילה שעות ארוכות באולם התצוגה של סקצ'רס, בחר את הגזרות המתאימות ביותר לטעמו, ו"סניפף" אותן עם חומרים ייחודיים, צבעוניות והדפסים שמשקפים את סגנונו. והתוצאה? קולקצייה צעירה, טרנדית ומתאפיינת במראה סטריט, עם אמירה אופנתית נועזת שמתכתבת עם דור ה Z.

אסתטיקה ייחודית (צילום: יח"צ)
במראה סטריט (צילום: יח:"צ)

אולי יעניין אותך גם...