גלידה טריה בלחיצת כפתור, תמונה: יח"צ

על קפסולות קפה כבר שמענו, אבל מה עם קפסולות גלידה?

השמש יצאה ואנחנו ממתינים בשקיקה לימי הקיץ החמים ומה צועק יותר קיץ מאיזה לק מגלידה טעימה?

כשהיינו קטנים היינו רצים אחרי האוטו גלידה כששמענו אותו מנגנן ממרחקים ובחוף הים מוכר הגלידות היה עובר בין הרוחצים כשהוא מאיים בקריאות 'אני הולך' ואנחנו מיהרנו לעברו. היום, בכל פינה נפתחת גלידריה חדשה בעיר ואנחנו אומרים למה לעצור כאן? למה לא להכניס גלידה טרייה אלינו הביתה?

כשמכונות קפסולות לקפה נהיו דבר שבשגרה כמעט בכל בית ומשרד, חברה חדשה רוצה להגדיר מחדש את חוויית הגלידה ולהביא לכם גלידה טעימה בצורה קומפקטית. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, חברת SOLATO הצליחה להכניס את כל הטוב הזה למכונה ביתית שמכינה גלידה טרייה ורעננה במהירות.

 

מדובר בפיתוח כחול לבן, מכונת הקפאה בעיצוב נקי המיועדת להצבה על דלפק. היא עובדת בעזרת קפסולה, שבשישים שניות בלבד מערכות הטכנולוגיה שלה מכניסות אוויר לתוכה ומקפיאות אותה. מלבד גלידה, המכונה מאפשרת להכין מאכלים ומשקאות קפואים ומתוקים נוספים כמו ג'לטו, סורבה, אייס קפה, פרוזן יוגורט ואפילו קוקטיילים אלכוהוליים. היא מציעה מגוון טעמים ומתגאה בשותפות עם יצרנים מקומיים, ללא שימוש בחומרים משמרים, חומרי טעם וריח או צבעים מלאכותיים.

פעם שלישית גלידה, תמונה: יח"צ
תפנו מקום על דלפק המטבח, תמונה: יח"צ

מלבד הנוחות וההנאה בלהכין גלידה ביתית בקלות ובמו ידכם, יש לכך יתרונות סביבתיים. על פי סולאטו, כשאתם מייצרים גלידה ביתית אתם מקטינים את טביעת הרגל הפחמנית, מורידים בצריכת האנרגיה, משפרים את נזקים בעקבות הובלה ואחסון שכרוכים באספקת גלידה תעשייתית לצרכנים ובנוסף, הקפסולות שלהם ניתנות למחזור. צריכים תירוצים נוספים?

גלידה ב-60 שניות, תמונה: יח"צ

אולי יעניין אותך גם...