יש לכם רעיון שיכול לשנות את העולם? הכתבה הזו בשבילכם

הקטגוריות רבות ונושאים מכסים תחומים רבים – תחרות רעיונות משני עולם יוצאת לדרך וזאת הזדמנות ממש טובה לצאת לאור

בחמש השנים האחרונות, תחרות פרסי 'רעיונות משני עולם' של Fast Company נתנה במה לעסקים ולארגונים שיוצרים שינוי בעולם. התחרות חושפת מוצרים, מושגים, חברות, מדיניות ועיצובים, השואפים לחדשנות שתיטיב עם החברה וכדור הארץ. זו השנה החמישית ועד כה היא הראתה לעולם פרויקטים שונים ומגוונים, החל מיוזמות קיימות של חברות גדולות, מוצרי צריכה חכמים ועד מדיניות ממשלתית פורצת דרך. "ישנן בעיות רבות בעולם, ואנו מעוניינים ברעיונות חדשניים הפותרים כל אחד מהם." מסבירים בפאסט קומפני את המניע ליצירת האירוע.

 

הזוכה בקטגוריית עיצוב 2020 – 

השנה, ישנן 38 קטגוריות, חלקן חדשות. פרסום, אפליקציות, אדריכלות, אמנות ועיצוב, בינה מלאכותית ודאטה, חינוך אנרגיה, אוכל, בריאות, צדק חברתי, תחבורה, הרשימה ארוכה ועתידה לאגד בתוכה חברת ענק לצד פרויקטים קטנים וחדשניים. "אנו מחפשים את כל הפרויקטים פורצי הדרך שהשיקו מאז תחילת 2021. מי שיבחן את הפרויקטים יהיו קבוצת מעצבים, בעלי הון סיכון, הוגים, יזמים חברתיים ועורכי פאסט קומפני. הקריטריונים שייבחנו יהיו השפעה, עיצוב, קנה מידה ותחכום הרעיון."

 

הזוכה בקטגוריית פרויקטים ניסיוניים 2020 – 

בשנה שעברה, ערכי התחרות שיקפו מגוון עבודות יוצאות דופן שסייעו להילחם במגפת הקורונה ולתמוך באנשים במהלך המשבר, בצורך לחשוב מחדש כיצד החברה יוצאת משנת 2020 טוב יותר מאיך שהיא נכנסה אליה. מתוך למעלה מ 3,000 חברות ואנשים נרשמו, מספר שיא של כל הזמנים, 34 הזוכים ומאות הפיינליסטיים האחרים מייצגים את סוג החשיבה החדשנית ש השופטים חשבו שתעזור לתעל את האופטימיות והתקווה לעתיד טוב יותר.

 

הזוכה בקטגוריית עיצוב אורבני 2020 – 

הזוכה בקטגוריית אדריכלות 2020 –

חושבים שיש לכם את הרעיון שישנה את העולם? הרשמה מוקדמת עד 22 לאוקטובר. תשובות לשאלות נוספות ניתן למצוא כאן. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם...