כפפות מחממות, כפפות שחורות, כפפות לאישה
הכפפות המתחממות של QUANTA VICI, צילום יחצ

הקור סופסוף הגיע? הכירו את הכפפות והגרביים שמגיעות ל-50 מעלות

אם אתם כבר לא יכולים להמשיך לאבד את התחושה בקצות האצבעות מרוב קור, המוצר הזה בדיוק בשבילכם. כפפות וגרביים שמתחממות על ידי אפליקציה, מדובר בחלום

כל שנה, רגע לפני שאנחנו כבר מתייאשים ממנו, הוא מגיע. הטמפרטורות יורדות, הגשם מטפטף מפעם לפעם ואנחנו אומרים לכל מי שמוכן להקשיב לנו ש"זה החורף הכי קר שהיה כאן, קור כזה עוד לא הרגשנו!". איך אנחנו אוהבים להגזים?

 

אז בשביל כל המגזימים והמגזימות וגם אלה שבאמת קר להם, QUANTA VICI פיתחו את הכפפות והגרביים המחוממות הראשונות בעולם. כשטכנולוגיה פוגשת אופנה זה תמיד מיוחד ותמיד מעניין ובדרך כלל נקרא טכנולוגיה לבישה והנה, הפעם נוצרו פריטי לבוש אמיתיים שיגיעו ליותר מ-50 מעלות בצל וגם בשמש השקרנית של החורף, עם שליטה מדויקת בעזרת אפליקציה ייעודית.

כך מגיעים למימון מלא תוך שעתיים

הכירו את QUANTA VICI, סטרטאפ עולה ומבטיח המוקדש כולו ליצירת פרטי לבוש פרימיום. החברה מציגה כאן בגאווה את מוצר הלייף סטייל הראשון שלה והם כבר מצהירים כי בקרוב הגרביים והכפפות יהפכו לקטלוג שלם של אביזרים וכלים שמתאימים למזג האוויר הקר.

 

את הכפפות והגרביים החכמות והחמות הם השיקו בפלטפורמת מימון ההמונים Kickstarter לפני חודשיים כשהם ביקשו סך הכל 20,000$. תוך שעתיים בלבד הם השיגו את המימון שמאז כבר הגיע ל 260,000$ והסתיים.

המוצר החכם הוא ראשון מסוגו ומטרתו היתה לשלב טכנולוגיה מתקדמת וניידת עם חומרים איכותיים כדי לייצר חוויית מזג אוויר קר נעימה יותר. פרטי הלבוש עשויים פוליאסטר ממוחזר וספנדקס מאוורר ויכולים להגיע ל 130 מעלות פרנהייט שהן כ-54 מעלות צלזיוס. אפליקציה בטלפון הנייד שלכם תשלוט על הטמפרטורות המדויקות בעזרת הפעלה קולית למשך 6.5 שעות של סוללה שנמצאת באביזרים ותוכלו להנות גם מהודעות המתריעות על אובדן/גניבה שלהם במידת צורך.

טכנולוגיה לבישה, אפליקציה, כפפות חימום
שליטה מלאה דרך אפליקציה, הטכנולוגיה הלבישה של QUANTA VICI

המוצר הלוהט של השנה, תרתי משמע

" QUANTA VICI נולדה למטרה אחת בלבד, ליצור פריטי לבוש מחוממים, פונקציונליים ועם סטייל" אומר אדריאן בייק, מייסד החברה והמעצב הראשי, "המשמעות של זה היא שהיינו צריכים להפוך את העיצוב והטכנולוגיה לאפשריים כדי שלראשונה, יאפשרו לאנשים חוויית חימום פרסנלית. חומרים איכותיים, הנדסה חכמה ועיצוב יוצרים יחד את המוצר הלוהט של השנה." הוא אומר ומתכוון לזה פשוטו כמשמעו.

 

אחרי שנים של מחקר ופיתוח, אינספור שעות של מידול, המוצרים של QUANTA VICI הפכו לטכנולוגיה לבישה ברמה הגבוהה ביותר עם הגדרות רחבות, חיי סוללה, חומרים והתחברות לאפליקציה ייעודית. הכפפות שלנו כבר בדרך.

כפפות עם כפתור
תדליקו אותנו! (הכפפות של QUANTA VICI)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...