החנות החדשה של גוגל בניו יורק (תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)

הצצה לחנות האמיתית הראשונה של גוגל בניו יורק

לא מדובר על חנות אפליקציות ולא כל חנות דיגיטלית אחרת, בניין עם דלתות ובפנים ריהוט ותאורה, החנות הראשונה של גוגל פתחה את שעריה

בשבוע שעבר ענקית הטכנולוגיה גוגל פתחה את החנות הראשונה שלה בעיר ניו יורק. החלל החדש, האמיתי לחלוטין, הוא לטענתם צעד טבעי עבורם כדי להמשיך ולשמר את המחויבות שלהם לעיר ניו יורק ולספק ללקוחות שלהם, שהם בעצם כולנו, אינטראקציות מציאותיות עם המכשירים והשירותים שהחברה מציעה. אם שכונת צ'לסי לא נראית באופק ברגעים אלה, לפחות תוכלו להנות מהתמונות.

 

"כשהתחלנו את תהליך היצירה של החנות הראשונה שלנו" מסבירים בגוגל, "כמות הפרטים שהיינו צריכים לקחת בחשבון היתה עצומה, אך ההזדמנות היתה מדהימה. רצינו שהחנות תשקף את אותה גישה איתה אנחנו מעצבים את המוצרים שלנו: לוודא שהם תמיד עוזרים לאנשים."

התהליך החל לפני ארבע שנים בסיעור מוחות שכלל צוותים רבים בגוגל, מתחומים שונים. מי שהובילה אותו היתה אחת המעצבות הניו-יורקריות שעובדת עם גוגל, Suchi Reddy, האדריכלית והמעצבת שעומדת מאחורי Reddymade. לפני שהחנות עצמה החלה להיבנות, בגוגל יצרו מודל אחד לאחד של החלל באחד ההאנגרים של החברה בקמפוס ב Mountain View.

ריהוט שעם ועץ עם מודעות סביבתית (תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)

המחויבות של גוגל לקיימות באה לידי ביטוי גם בפרויקט הזה. כל מרכיב בחנות, החל מהחומרים, תהליכי הבנייה, ועד למערכות המכניות נבחרו בקפידה. כל גוף תאורה נבחר כך שיהיה חסכוני באנרגיה וריהוט השעם והעץ שהותאם אישית עבורם נוצר עם אומן מקומי מברוקלין. "אפילו הדבקנו את השטיחים שלנו (שיוצרו מחומרים ממוחזרים כמובן) בצורה ברת קיימא" הם אומרים.

בביקור הבא בניו יורק (תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)

בכניסה לחנות יש מבנה זכוכית עגול בגובה חמישה מטרים שתוכנן ועוצב עם מעצבים מקומיים בניו יורק, לו הם קוראים 'חלל הדמיון של גוגל'. יש בו מסכים אינטראקטיביים המציגים תערוכות מתחלפות שמאפשרות למבקרים לחוות את מיטב המוצרים והטכנולוגיות של החברה. החוויה מתחילה בתצוגה שנבנתה סביב Google Translate ויכולות הלמידה של בני אדם דרך מכונות. אם תדברו עם התערוכה, היא תתרגם בזמן אמת את מה שתגידו לעשרים וארבע שפות בו-זמנית.

חמישה מטרים של מבנה זכוכית (תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)
(תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)
(תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)
(תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)
(תמונות באדיבות Google ו- Paul Warchol)

אולי יעניין אותך גם...