הכירו את Resonate - מכשיר מדיטציה חדשני (באדיבות סטודיו Layer)

המעצב המפורסם יוצר 'משקפי' מדיטציה לסטרטאפ אמריקאי

מדיטציה מתורגלת בעולם לרוב עם עיניים עצומות תוך כדי התבודדות מחשבתית. הסטרטאפ Resonate רוצה לשנות את העולם הזה ולהגדיר אותו מחדש

סטודיו Layer שבראשו עומד המעצב בנג'מין הוברט מוציא לאור את משקפי המדיטציה שעיצב עבור הסטרטאפ האמריקאי Resonate. המשקפיים כוללות מטריצת LED המאפשרת להגיע למדיטציה עוצמתית בפשטות וללא מאמץ, ללא קשר לרמת הניסיון של המתרגל. בעולם בו אנו נחשפים יותר ויותר לגורמי לחץ – ממגיפת הקורונה ועד לזמן מסך שרק הולך ומתארך, סוג כזה של מדיטציה סוחפת חשוב ורלוונטי מאי פעם.

טכנולוגיה חדשנית משלבת עיצוב ייחודי (באדיבות סטודיו Layer)

משקפי Resonate, שקיבלו את שם חברת הסטרטאפ שהמציאה אותם, הושקו Design Miami 2021 בתחילת החודש והיו זמינות לרכישה ביריד במהדורת אספנים בלבד. הן משתמשות במדע החדשני של סחף עצבי כדי להפוך את טכניקות המדיטציה המסורתיות לקלות יותר, נגישות ויעילות יותר. מערכת Resonate משלבת טכניקות מדיטציה מסורתיות עם היתרונות המוכחים של רטט, צליל ואור כדי להירגע ולשנות את התדר והדפוס של המחשבות. על פי מחקרים שערכה החברה, 15 דקות של מדיטציה יומית יעילה כמו תרופות לטיפול בדיכאון, והמשתמשים מדווחים על ירידה של 51% ברמות הלחץ והחרדה לאחר מפגש אחד של Resonate של 20 דקות בלבד.

חושבים שזה ישפר את יכולות המדיטציה שלכם? (באדיבות סטודיו Layer)

המכשיר/משקפיים כוללות מטריצת אור המתרגמת סרטונים של עולם הטבע, כמו דגים השוחים מתחת למים או עצים שנעים ברוח, לרצף משתנה תדיר של דפוסים הנראים בעיניים עצומות ומוכחים כמפעילים את תדר המוח. במהלך כל הפעלה של 20 דקות, דפוסי האור מתחילים בתדירות מהירה ואז מסתנכרנים לאט עם הקצב הפנימי של המשתמש. זה, בשילוב עם הרעידות המסונכרנות של הרהיטים ופסקול של פעימות מנחה במהירות את מוחו של המשתמש למצב מדיטטיבי עמוק.

 

העיצוב הרך והמסביר פנים של מכשיר ה-Resonate מתרגם שפת עיצוב מרגיעה ומינימלית המעודדת מצב נפשי נינוח עוד לפני השימוש במוצר. המעטפת החיצונית כוללת גיאומטריה זורמת, העוקבת מקרוב אחר קווי המתאר של הפנים ומאפשרת התמסרות מלאה, בעוד שהחלק הפנימי מכיל את תצוגת ה-LED העתידנית. מטריצות האור מספקות דפוסי תאורה דינמיים וניתן לשלוט בבהירות של הנורות ובעוצמת הקול של פס הקול, באמצעות ממשק אינטואיטיבי ונגיש ארגונומית בצד התחתון של המעטפת.

חזות רכה שמחביאה בתוכה עתידנות מתפרצת (באדיבות סטודיו Layer)

המעטפת העטופה בטקסטיל מרככת את מוצר ההיי-טק ויוצרת חוויית מישוש, בעוד שהרצועה המשולבת בו מתכווננת על ידי פרטי מיתוג מתכתיים אשר מרפררים לשפת העיצוב של תכשיטים. פרטים אלה הופכים את האביזר הטכנולוגי לפיס אופנתי שמצליח לבטא גם את הפונקציונליות של המוצר. "אנחנו חיים בעולם קדחתני יותר ויותר שבו אנו מוצפים כל הזמן באינטראקציות דיגיטליות, במדיה, ולאחרונה – בהשפעה של מגיפה." מסביר בנג'מין הוברט, מייסד Layer, "בעולם הזה, מיינדפולנס ומדיטציה רלוונטיים יותר מאי פעם. מציאת הזמן לתרגול או להשיג את הידע והניסיון הדרושים לתרגול יעיל, היא משימה לא פשוטה. Resonate מאפשר לך להגיע במהירות למצב מדיטטיבי עמוק ללא מאמץ." הוא אומר.

 

בעוד עד כה הן נמכרו במהדורה מוגבלת בלבד, הייצור ההמוני שלהן יחל בקרוב ותוכלו גם אתם להנות מהן בחודשים הראשונים של 2022, ובתקווה, גם לייצר מהן מדיטציה מועילה.

Resonate. בקרוב אצלכם בבית (באדיבות סטודיו Layer)

אולי יעניין אותך גם...