dream drops, stratasys, גיבורי על, הדפסת תלת ממד

מחלום למציאות: איורים של ילדים הפכו לגיבורי על בתלת ממד

עטלף ורוד, מרג' סימפסון ודוקטור פיצה, חברת Stratasys קראה ל Dream Drops ויחד הן יצרו את גיבורי העל גרסת 2020. בואו להכיר אותם

חברת Dream Drops מפתחת ומוציאה לפועל רעיונות שיווקיים. בפרויקט האחרון שלה MY COVID HERO היא חברה ל Stratasys, יצרן המדפסות וטכנולוגיות הדפסת תלת ממד הגדול בעולם, ופיתחה עבורו תחרות בינלאומית בה נתבקשו ילדים לצייר ולעצב את גיבורי העל שלהם, להסביר אילו כוחות-על יש להם, באילו דרכים הם יכולים להגן עליהם וכיצד יאבקו בנגיף הקורונה. התוצרים בסופו של דבר, ישמשו כחומרים לקמפיינים שיווקיים במדיות השונות.

 

"הצוות שלנו נותן פתרון מלא החל משלב הקריאטיב ועד למוצר פיזי" מסביר רם סולל, מנכ"ל Dream Drops, "זו יכולה להיות מהדורה מוגבלת, מדגימים טכנולוגיים, מוצרים למשפיענים וכו'. בהמשך אנחנו בונים צוות פיתוח עבור הקונספט הנבחר ומוציאים אותו לפועל עם דגש על חדשנות טכנולוגית, עיצוב מוקפד ויוצא דופן." הוא אומר.

בתחרות גיבורי העל הם קיבלו מאות ציורים מילדים בכל רחבי העולם, מתוכם בחרו עשרה גיבורים שזכו בתחרות והפכו למציאות. "ראיינו כל אחד מהילדים יחד עם מעצבים ומאיירים, על מנת לדייק את האיפיון והעיצוב הסופי ככל האפשר ולייצר איורים מקצועיים לכל אחת מהדמויות." מסביר סולל את התהליך, "לאחר מכן, האיורים הועברו לצוות אמני תלת ממד שיצרו מודלים מדויקים, כולל חומריות, טקסטורות וצבע מלא."

מגשימים חלומות של ילדים

שיתוף הפעולה החדש בין Stratasys לחברת LUXION, יצרנית תוכנת ההדמיות KEYSHOT, איפשר ל Dream Drops לייצא את הקבצים להדפסה בצבע מלא ולהגדיר חומרים חדשים להדפסות הסופיות. כך הם הצליחו להשיג הדפסות ברזולוציה פורצת דרך, עם חלקים שקופים לחלוטין ובצבע מלא, כולל טקסטים ולייבלים, הכל במדפסות מסדרת J של Stratasys בטכנולוגיית פוליג'ט.

 

"כשפנינו ל Dream Drops עם הרעיון להשתמש ביכולות המתקדמות של Stratasys, בהדפסה בתלת ממד לטובת פרויקט בעל ערך חברתי משמעותי, ידענו שתהליך העבודה יהיה שיתופי, יצירתי וישקף את החדשנות הטכנולוגית שלנו." מסביר אוהד מיוחס, ראש תחום קיימות, חדשנות ופתרונות ב Stratasys, "החיבור בין רעיונות מיוחדים וחלומות של ילדים לבין טכנולוגיה פורצת דרך הביאה לחיים גיבורי על, המהווים תקווה והשראה לדור העתיד." הוא אומר.

שמש של קוביד (באדיבות Dream Drops)

על מנת לאפשר לפרויקט לעבור להפצה רחבה ולא להישאר רק ברמת אבי טיפוס, הם יצרו בנוסף מאות תיקי גב עם עיצוב אישי לכל אחד מהמשתתפים בפרויקט. כל זאת כדי להדגיש את היכולת של Stratasys להתאמה אישית לכל משתמש.

 

"התחברתי מאוד לפרויקט בגלל ההנגשה של טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר בעולם לדור הצעיר,  שלרוב אינו מודע אליהן כלל." אומר סולל בהתלהבות, "היכולת לתרגם מחשבה לכדי חומר, ללא הגבלות ובאיכות מטורפת מאפשרת למשתמשים להתפרע עם הדימיון והיצירתיות ובכך מסירה חסמים בתהליכים מסוג זה. בעתיד הלא רחוק אנשים יתרגלו לעובדה שמדפיסים בתים, חלליות, בגדים, אפילו שוקולדים וסטייקים." הוא מסכם.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...