עומר קמחי, גיא רוס, עידן מרינברג, שחר טל

משנה מקום משנה מזל: מהו אירוע שיקי א-לה ערב קוקטיילים של היפסטרים?

עשרים סטודנטים מארבעה מוסדות עיצוב מובילים הגיעו לגמר תחרות בנושא 'דדליין' שיתקיים בשבוע הבא. חמישה מאיירים מובילים יבחרו את שלושת המקומות הראשונים

ביום שני הבא, 22/4, תפתח ב'הנסיך' למשך ערב אחד, תערוכה מיוחדת במינה. התערוכה הייתה אמורה להתקיים לפני כמה שבועות ב'קן הקוקיה' שנסגר בפתאומיות לפני כמה שבועות. מערכת מגזין הסטודנטים 'דדליין', המשותף לסטודנטים ממגמות העיצוב במכון הטכנולוגי חולון, ויצו חיפה, שנקר ובצלאל, קיים לראשונה תחרות שאורגנה על ידי סטודנטים ועבור סטודנטים. אל התחרות, הנושאת את שם המגזין, ניגשו חמישים ושלושה סטודנטים מכל מוסדות העיצוב בארץ שעבודותיהם פורסמו בפייסבוק וצומצמו, במהלך שבוע ובאמצעות אלפי הצבעות, לעשרים עבודות שהודפסו ויוצגו באירוע.

אמבר שכטר

התערוכה למעשה תחתום את התחרות עם הכרזת המקומות הראשונים כשהמנצחים יזכו בפרסים בשווי אלפי שקלים מתנת חברת אריג'נט (נציגת וואקום בישראל) שיעניקו לזוכים לוחות ועטים גראפיים – לא רע עבור סטודנטים לעיצוב.

יהלי גרופי

השופטים בתחרות הם המאיירים שירה ברזילי (קוקטית), יהודה דביר, רותו מודן, עובדיה בנישו ואיתמר דאובה. יחד, הם יבחנו את הפרשנויות השונות והמגוונות למושג מטיל המורא 'דדליין' ויחד יכריזו על שמות הזוכים בערב הפתיחה המרגש שיהיה גם ערב הסגירה כי התערוכה תמשך כמה שעות בלבד.

נגה פירסט

ואם אתם רוצים את כל זה בשפת הסטודנטים, קבלו:  19:30מינגלינג של מאיירים, סטודנטים וכל מיני אנשים חשובים שבא לכם לפגוש אם אתם רוצים להיות מישהו בעולם העיצוב. 20:30 הצבעת השופטים והכרזה על הזוכים המוכשרים וברי המזל שמקבל פרסים שווים מוואקום.  21:30 יגון ועצב גדול שכל הדבר הזה מאחורינו.

אוליאנה פרחומנקו

ועוד הוסיפו לכתוב שם:  אז גם אם לא השתתפתם בתחרות, בואו לחוות אירוע שיקי א-לה ערב קוקטיילים של היפסטרים, לצרוך קצת אמנות במיטבה (לא, נטפליקס לא נחשב) ולהתערבב עם המי ומי שהם לא העובדים בקרנף. ואם אתם נמנים בין משתתפי התחרות, בואו לייעל את התחרותיות הבלתי נסבלת של האקדמיה לאירוע שהוא אשכרה כיף.

אולי יעניין אותך גם...