שי גיל, גשר ווקוף, בר אוריין. תל אביב, 2019

צלם האדריכלות שי גיל מציג בתערוכה של LEGIT הפתוחה השבוע לקהל

גיל הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה הראשונה של LEGIT 'בין אישון וצמצם’. שלושה צילומים שלו כבר נרכשו. בואו לרכוש צילומים שהכנסותיהם קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים 

בתערוכה ‘בין אישון וצמצם’, המוצגת השבוע, 16-20/6, באולם התצוגה ‘הרברט’ שבהרצליה פיתוח, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

שי גיל, מפעל RC Harris, Taylor Hazel Architects. טורונטו 2013

שי גיל נולד בקיבוץ גבעת חיים וגר במושב חוגלה. גיל בוגר המחלקה לאומנות וצילום באוניברסיטת ריירסון בטורונטו.

"התחלתי לצלם בגיל מאוחר יחסית, בעיקר נופים וטבע, לנוכח המרחבים האינסופיים של קנדה והשוני החד בין עונות השנה" אומר שי גיל "אל צילומי האדריכלות הגעתי במקרה ואחד הדברים שמרתקים אותי בהם, הוא היכולת של הצלם לרתום משתנים רבים על מנת לייצר ויזואליה שתבטא רעיון או מחשבה אדריכלית".

שי גיל, רציף, Atelier Kastelic Buffey. מוסקוקה, 2018

גיל התגורר חמש עשרה שנה בקנדה. במהלך הזמן, השתתף בתערוכות עיצוב באירופה וצילומיו מופיעים גם באתרי אינטרנט, מגזינים וספרים בינלאומיים העוסקים באדריכלות ועיצוב. צילומיו אף הקנו ללקוחותיו פרסי אדריכלות בינלאומיים רבים.

שי גיל, קמפיין Waterworks, Cecconi Simone. טורונטו, 2016

"בצילומים שלי אני מנסה לייצר סבלנות שתבטא את ההבנה של הסדר והחלל האדריכלי" הוא מסביר “באמצעות רגישויות לאור, צבע ותנועה אני מקנה לתמונות דינמיות ייחודית".

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

שי גיל, אבסטרקט, Audax Architecture. טורונטו, 2015

אולי יעניין אותך גם...