שי אפשטיין, כביש 531, רעננה, אפריל 2013

צלם האדריכלות שי אפשטיין מציג בתערוכה של LEGIT הפתוחה השבוע לקהל

אפשטיין הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה הראשונה של LEGIT 'בין אישון וצמצם'. כל הצילומים עומדים למכירה קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים

בתערוכה 'בין אישון וצמצם', המוצגת השבוע, 16-20/6, באולם התצוגה 'הרברט' שבהרצליה פיתוח, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

שי אפשטיין, כביש 531, רעננה, מאי 2013

שי אפשטיין נולד בקריית ביאליק וגר בצורן שבשרון.

אפשטיין למד קולנוע וטלוויזיה במכללת תל חי, סיים תואר ראשון בהצטיינות בחוג להיסטוריה ובחוג להיבטים התפתחותיים בחינוך באוניברסיטת תל אביב, השתתף בתכנית אישית באמנות במדרשה לאמנות בית ברל וכן למד פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטנציאליסטי בסמינר הקיבוצים.

"הצילום בחר בי" אומר שי אפשטיין "כבר בילדותי, נהגתי להסתובב עם מצלמת פוקט שקבלתי במתנה מארה"ב ולצלם בחרדת קודש צורות וצללים ואובייקטים ישנים שמצאתי זרוקים בשדה ובשכונה. מאז שבגרתי, באמצעות הצילום האדריכלי והעדשה, מבעד המבט הסובייקטיבי שלי, נוצרים, כמעשה אלכימאי ממש, סיפור וחידה".

שי אפשטיין, מחלף דרור, מאי 2013

בנוסף, עוסק אפשטיין בפרויקטים עצמאיים של צילום הנובעים מתוך משיכה עזה לתהליך השינוי שעובר הנוף והמרחב בארץ ישראל. זאת, לדבריו, כחלק ממעבר מהיותנו מדינה הנלחמת על קיומה, אל חברת שפע צרכנית הבונה לגובה וזקוקה למערכות הסעה המוניות.

שי אפשטיין, מחלף דרור, ינואר 2013 1

אפשטיין השתתף במספר תערוכת קבוצתיות בנושאי אדריכלות. כיום, הוא מסיים את הכשרתו כפסיכותרפיסט קוגניטיבי-התנהגותי ועוסק, בין היתר, בסוגיות של בחירה ואותנטיות כחלק מהפרקטיקה של הצילום.

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

שי אפשטיין, מחלף דרור, ינואר 2013

אולי יעניין אותך גם...