עמית גרון, J House, פיצו קדם אדריכלים, 2015

צלם האדריכלות עמית גרון מציג בתערוכה של LEGIT הפתוחה השבוע לקהל

גרון הוא אחד מבין שבעה צלמי אדריכלות מובילים המציגים בתערוכה הראשונה של LEGIT ‘בין אישון וצמצם’. לצדו של גרון מציגים: שי אפשטיין, שי גיל, גדעון לוין, עודד סמדר, עוזי פורת ואסף פינצ’וק

בתערוכה ‘בין אישון וצמצם’, המוצגת השבוע, 16-20/6, באולם התצוגה ‘הרברט’ שבהרצליה פיתוח, מציגים שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ. במהלך השבוע, נציג כאן מדי יום את את צילומיו של צלם אחד מבין המציגים. עם זה, אנחנו מוכרחים לציין, אין כמראית עין ואנחנו ממליצים בחום ללכת ולראות את התערוכה במקום. 

עמית גרון, P Showroom, פיצו קדם אדריכלים בשיתוף ברנוביץ גולדברג אדריכלים, 2018

עמית גרון נולד וגר בתל אביב.גרון למד צילום בבצלאל, קיבל מלגה והמשיך את לימודיו בתכנית לחילופי סטודנטים בבית הספר לאמנויות ויזואליות בניו יורק אותם סיים בהצטיינות.

"הצילום האדריכלי הוא תולדה של מסע שהחל עוד בימי לימודיי האקדמיים" אומר עמית גרון "מאוחר יותר, צילמתי נופים של ארכיטקטורה ושטחי אש ועבדתי על פרויקט צילום גדול של תיעוד העברת מפעל מגרמניה לסין. כשאדריכל רם כרמי הזמין אותי להוות צלם עבור ספר הרטרוספקטיבה שלו, למדתי אדריכלות מהי ונשביתי בקסמיה". 

עמית גרון, פיצו קדם אדריכלים, 2019

כאמן וצלם, מתמחה גרון בצילום אדריכלות, עיצוב פנים וסביבה. כך, עבודתו מוצגת במגזינים וספרים מובילים ברחבי העולם, בהם ב Wallpaper, ב New York Times, ב AD Architectural Digest, ב Frame ובספרי Tachen.

עמית גרון, Layers of White, פיצו קדם אדריכלים, 2014

גרון שימש כצלם עבור ספרים ופרסומים רבים גם בארץ, הציג בשתי תערוכות יחיד ובכמה תערוכות קבוצתיות בארץ ובחו"ל. במהלך השנים, זכה גרון במספר פרסים על עבודתו ויצירתו.

מכירת הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת ‘ילדים שלנו’ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

בין אישון וצמצם. עמית גרון, פיצו קדם אדריכלים, 2019

אולי יעניין אותך גם...