בין אישון וצמצם. עמית גרון, פיצו קדם אדריכלים, 2019

בין אישון וצמצם: LEGIT גאה להשיק תערוכת צילום ראשונה

ההכנות קדחתניות, ההתרגשות בשיאה ובהחלט יש למה לחכות. שבעה מצלמי האדריכלות המובילים בארץ ישתתפו בתערוכה הקבוצתית שתפתח במוצאי שבת הבא

במוצאי שבת הבא, תושק באולם התצוגה 'הרברט' שבהרצליה פיתוח, התערוכה 'בין אישון וצמצם – מבטים אישיים של צלמי האדריכלות המובילים בארץ'. בתערוכה יציגו הצלמים: שי אפשטיין, שי גיל, עמית גרון, גדעון לוין, עודד סמדר, עוזי פורת ואסף פינצ'וק. 

כמגזין אדריכלות, עיצוב ונדל"ן, LEGIT רואה לנכון לקדם מיזמים וקולגות מתחום המדיה בכלל ומתחומי האדריכלות והאמנות בפרט. כך, אנחנו משיקים לראשונה, ובגאווה גדולה, תערוכה המשקפת את המפגשים הגלויים והסמויים המתקיימים בין כמה מהעולמות הללו, ובמקרה הזה – בין עולם המדיה ועולם הצילום.

עודד סמדר, קנדה ישראל, תל אביב, 2016

התערוכה 'בין אישון וצמצם – מבטים אישיים של צלמי האדריכלות המובילים בארץ' תזמין את המבקרים לסיור בעולמם האישי של הצלמים ולהצצה אל נפשם היצירתית והאמנותית שלעיתים קרובות משתלבת עם זו המקצועית. הצילומים בתערוכה, משקפים את האפן בו כל צלם מייצר לעצמו התייחסות וגישה לצילום וכך מפתח שפה מוגדרת ומובחנת המזוהה עמו. בנוסף, עומק הקשר בין אישיותו ונפשו של הצלם לבין המצלמה ככלי מתווך המשמש אותו לא תמיד ברור, ומכאן גם שם התערוכה 'בין אישון וצמצם' התוהה על מהות הרווח הזה ואם הוא בכלל קיים.

סקרנים? פרטים נוספים ממש בקרוב.

עוזי פורת, 0007, 2019

הדפסת הצילומים והקטלוג וחלק נכבד ממסגור הצילומים הם תרומה מבורכת של בעלי המקצוע. אלו מצטרפים למכירת כלל הצילומים בתערוכה שהכנסותיה קודש לעמותת 'ילדים שלנו' במרכז שניידר לרפואת ילדים.

/// אוצרת: אודית לורן בלקין. לקהל הרחב: ראשון-חמישי 16-20/6. שעות: 10:00-18:00. הרברט, משכית 14, הרצליה פיתוח. כניסה חינם. חנייה בשפע.

אולי יעניין אותך גם...