השעה השמחה

תאווה לעיניים: 5 חשבונות אינסטגרם מעוררי השראה ותיאבון/קוקטיילים

הפעם, הפינה הקולינרית שלנו מתענגת על דרינק לשעה השמחה של היום. כי יין משמח לבב אנוש, אבל קוקטייל טוב לא פחות

כל ארוחה טובה חייבת כוס משקה טוב לצידה ואין כמו קוקטייל כדי להפגין מעט תחכום סביב השולחן. הקוקטייל הוא מצע נהדר ליצירתיות, שמתבטאת בשילוב טעמים, צבעים, מרקמים, קישוטים, אפילו עיצוב הכוס בה מוגש משחק תפקיד מכריע. בין אם זו אחת הקלאסיקות או דווקא מתכון מקורי עם טוויסט מגניב, אפשרויות הסיווג וההרכבה הן אין-סופיות. אז קחו לכם רגע להתרענן עם חמישה חשבונות שיעשו לכם חשק לשקשק לכם איזה משקה לסוף היום.

theamateurmixologist

את האהבה שלו להכנת משקאות אלכוהוליים התחיל המיקסולוג החובב מאט הולידג' (Matt Hollidge) מג'ין וטוניק פשוט שרצה להכין בביתו. כיום, הוא מנהל עמוד אינסטגרם בקו נקי שמשאיר מקום של כבוד ליצירותיו המשכרות. הקישוט העדין המונח על שפת הכוס הוא חלק בלתי נפרד מהמשקה ואצלו הוא ללא עוררין הכוכב.

lecocktailconnoisseur

החשבון הבא מוקדש לאנשים שמאחורי הקוקטיילים, הברמנים. אחד מפריז והשני מלונדון, היוצרים של הבלוג תרים ומסקרים ברמנים מכל העולם. עיגולים- עיגולים צבעוניים ואבסטרקטים, המשקאות החריפים מתועדים ומצולמים ממבט על, נותנים לנו פרספקטיבה חדשה לכוס השתייה.

whats.marisa.drinking

החשבון שיצבע לכם את הפיד, הקוקטיילים מעשה ידיה של הבלוגרית האוסטרלית הם צבעוניים, שמחים ותוססים. מעוטרים בפירות ופרחים במראה טרופי, שרק מלהסתכל עליהם שולחים אותנו לחלום על בטן גב בחופי קאריביים האקזוטיים. 

cocktail.collection

מבעד לעדשה, הצלם אנדרו בארוו (Andrew Barrow) מתעד את הקוקטיילים שלו בצילום סצנות אמנותיות מסקרנות. על רקע מחוספס עם תאורה דרמטית והצללות, המשקאות מוצבים לצד פמוטים, קערות פירות, מפות ובדים נשפכים, כאילו נשלפו מציור טבע דומם קלאסי.

fantastic_tlv

שתיתים פעם מתוך כף רגל אנושית? מה לגבי שמלה שמסתובבת על במה? ואיך זה מרגיש לשתות ממטריה? אחרון חביב, החשבון החמישי שייך לבר-מסעדה התל אביבית- פנטסטיק. המקום מטופל עד הפרט האחרון, אבל אין ספק שהכלים מהם לוגמים את הקוקטיילים הטעימים הם לב העניין פה. הכוסות המעוצבות עולות על כל דמיון והופכות את שתיית הקוקטייל לחוויה הוליסטית שתיקח אתכם למסע בפנטזיות משעשעות.

אולי יעניין אותך גם...