ספר הבישול המשפחתי של מיסוני, בהוצאת Assouline
ספר הבישול המשפחתי של מיסוני, בהוצאת Assouline

מדור המלצות קריאה חדש! משפחת מיסוני מארחת אתכם במטבח האיטלקי שלה

לפעמים חלומות מתגשמים, אצלנו זה קורה כשמשפחת מיסוני האגדית מוציאה ספר מתכונים וסיפורים ומאפשרת לנו הצצה נדירה לחייה האיטלקיים והיפים

אם אתם לא מכירים את חברת מיסוני, זה כנראה הזמן להכיר: בית אופנה איטלקי ומובחר שהוקם על ידי רוזיטה ואוטביו מיסוני ב 1953, ידוע בעולם בעיצוביו מלאי הצבע, ביגוד סרוג ועוד הרבה חידושים אחרים בתחום.

ב 1983 הם השיקו באופן רשמי את Missoni Home שהפך במהרה לאחד המותגים המובילים בתחום העיצוב לבית, שהתחילו את דרכם מתוך מותג אופנה.

איך כל זה קשור להמלצת הקריאה הזו אתם שואלים? 

רוזיטה ואוטביו מיסוני, 2012
רוזיטה ואוטביו מיסוני, 2012 (רויטרס)

משפחת מיסוני חיה חיים של צבע. מעבר למהפכה שהם יצרו בעולם האופנה והבגדים הסרוגים, הם מכתיבים דרך חיים שהפכה במהרה לבלתי נפרדת מעולם העיצוב לבית. השילוב של אלו ביחד עם היותם משפחה איטלקית מכובדת גורם לספר הבישול שהם הוציאו ועליו אנחנו ממליצים כאן בחום בטמפרטורה של שמש, להראות כל כך מובן מאליו.

לצערנו לא לכל המלצה על ספר מצטרפת גם האופציה לפגוש את מושא הכתיבה אבל הפעם זכינו, פגשנו את גברת מיסוני וקיבלנו סיור מודרך בין הדפים המגוללים בעזרת מתכונים את סיפורה של משפחה שכבר מזמן הפכה לאגדה איטלקית. 

מתוך הספר
מתוך הספר (בהוצאת Assouline)

משפחה זה לפני הכל

בעיניים נוצצות, מלאות התרגשות היא מספרת על הפרויקט "זהו ספר הבישול של משפחת מיסוני" היא מתחילה לדפדף, מצביעה על התמונות ומתכונים ומספרת את היסטוריית המשפחה. "הנה אוטביו ואני, היינו כל כך צעירים, וזו אנג'לה וזה וויטוריו והנה גם לוקה" היא מכירה לנו את כל הנפשות הפועלות, "והנה תמונה של כל המשפחה, תראו כאן, אלו הדודים והבני-דודים והנה אנחנו על הדשא והנה אנחנו בטיול משפחתי" היא מספרת.

אנג'לה
אנג'לה (בהוצאת Assouline)
טיול משפחתי
טיול משפחתי (בהוצאת Assouline)

אז אם אתם מחפשים קצת אתגר בימים אלה ורוצים להתמודד עם המתכונים של משפחת מיסוני המפורסמת לצד התמונות והסיפורים, להכיר את המשפחה לעומק ולהבין איך כל הצבע הזה התרגם בסופו של דבר לכדי מותג אופנה וטקסטיל כל כך מצליח במשך כמעט שבעים שנה – תוכלו להזמין את הספר כאן ולהנות מהחיים שלהם לכל החיים שלכם.

מתכונים איטלקיים
מתכונים איטלקיים (בהוצאת Assouline)
המתכונים של משפחת מיסוני
המתכונים של משפחת מיסוני (בהוצאת Assouline)

"אופנה ובגדים נשארים לזמן קצר, ריהוט נשאר למשך שנים" היא הסבירה לנו על הסיבה לפתיחה של מיסוני הום "מיד בתום השנה השנייה, התחלנו לראות חיקויים בכל מקום וחיקויים הם הומאג', זה אומר שאתה צריך להמשיך ליצור". 

כשאישה במעמדה מתלהבת כל כך מהעובדה שמעתיקים ממנה, אנחנו מבינים שיש לנו עוד מה ללמוד, מתחילים לאסוף סיפורים ומתכונים לספר בישול משלנו.

רוזיטה מיסוני פוגשת את לג'יט (צילום מערכת לג'יט)

מצאתם ספר שאתם חושבים שיכול להתאים למדור? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...