כן, זה פופקורן ולא, הוא לא אמיתי, LittlePuzzleThing

אחרי שהעלנו 2 קילו לפחות מצאנו פיצה ופופקורן נטולי קלוריות

אז מה? גם אתם עסוקים חלק גדול מהיום בלפתוח את המקרר ולחשוב מה הדבר הבא שתזללו? אז הנה מיני מזונות שיגרו לכם את בלוטות הרוק אבל ימנעו מכם נקיפות מצפון

יש כמה סטודיו לעיצוב שאני עוקבת אחריהם כבר די הרבה שנים. אחד מהם, הוא Areaware האמריקאי שדואג כל הזמן לחדש את הקולקציה שלו בפריטים אסתטיים ומתוקים שמעוצבים תמיד עם תוספת קריצה. חלק מהפריטים מיועדים לנוי, חלקם פונקציונאליים וחלקם משעשעים ומשחקיים. בין אם הם כאלה או כאלה, הם תמיד מעניינים, מעלים חיוך ויפים ומשום מה – תמיד בא לי על כולם.

כל אבות המזון, LittlePuzzleThing

בין אגרטל העשוי מברשות צבע, קערה עשויה בננות מוזהבות, מראות מודפסות ונרות מפוסלים, מעוצבים בסטודיו גם מיני פאזלים ומשחקי הרכבה בדו ותלת ממד. די מתאים למצב בהתחשב בעובדה שכולנו בבתים, לרובנו כבר אין המון סבלנות לשבת מרוכזים בדבר אחד הרבה זמן ורובנו גם מחפשים תחליפים לפחמימות ולמיני מזונות עתירי קלוריות.

אפילו האריזות מושלמות (צילום יחצ)

ממש לאחרונה, השיק הסטודיו, תחת השם little puzzle thing, ארבע סדרות חדשות של פאזלים, קטנים יחסית, שעליהם איורים של מנות עיקריות, חטיפים, כיבוד למסיבה וגם ברוקולי וחציל לטבעונים, צמחוניים ושומרי משקל.

ראמן מישהו? (צילום יחצ)

אז אם נמאס לכם קצת מהמסכים ובא לכם לעשות משהו קצת אחר, למה שלא תבחרו במרק ראמן, סלייס של פיצה פפרוני, קערת קורנפלקס צבעוניים, עוגת קצפת ודובדבנים או פשוט פופקורן? לא משמין ולא מלכלך את המטבח. וזו הבטחה.

אפשר גם בייגלה, עדיף לא להכניס לפה (צילום יחצ)

יש לכם מחשבה? רעיון? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...