אורבך הלוי, תחרות עיצוב, צ'קפוינט
מתוך תחרות צ'קפוינט, אדריכל נועם מוסקל ואדר' אורי הלוי (הדמיות אורבך הלוי)

תחרות הסביבה ההיברידית של צ'קפוינט הסתיימה ואלה הזוכים

מבין 40 משרדי האדריכלות והעיצוב שהשתתפו בתחרות סביבת עבודה היברידית שיזמה ענקית הטכנולוגיה צ'ק פוינט, קטפו את המקום הראשון אורבך הלוי אדריכלים, זה מה שהם תכננו

שנת 2020 הציבה בפני קברניטי חברות הענק לא מעט אתגרים ועם זאת, חלקם השכילו להפיק לקחים ולהתאים את תרבות העבודה כך שתתאים לשגרת העבודה פוסט המגפה. ענקית הטכנולוגיה צ'ק פוינט היא מהבולטות שבהן. החברה, שמתמחה באבטחת מידע ומעסיקה למעלה מ-5700 עובדים ב-40 מדינות, הובילה בחודשים האחרונים תחרות מיוחדת לעיצוב משרדי העתיד, המותאמים למודל העבודה ההיברידי החדש, זה המשלב עבודה מהמשרד ומהבית. המטרה: ליישם את המוצלחים שבהם בעיצוב החדש של מתחם החברה.

 

ל'קול הקורא' שפורסם, במסגרתו ביקשה החברה לקבל רעיונות לעיצובים המתייחסים לקונספט העבודה ההיברידי, נענו עשרות משרדים, מהבולטים בתחום האדריכלות והעיצוב. מתוך 80 קונספטים שונים בחרו עובדי החברה את שבעת המובילים והם שעלו לשלב הגמר.

אורבך הלוי, צ'קפוינט
מרחבי עבודה חדשים, הדמיה אורבך הלוי

צוות השיפוט בשלב הגמר הורכב מנציגי העובדים וכן מאנשי מקצוע מובילים בהם פרופ' לאדריכלות ערן נוימן המכהן כדיקן הפקולטה לאומנויות באוניברסיטת תל-אביב, מתכננת הערים ומעצבת המוצר עפרה יחיאלי ומעצבת הפנים שירלי זמיר. הרכב זה ניקד את הקונספטים הנבחרים על פי פרמטרים כגון ניצול השטח הקיים, שימוש בחומרים זמינים, חדשנות, מקוריות ועד כמה התוכנית ישימה במסגרת לוחות זמנים קצרים.

הזוכים המאושרים

את המקום הראשון בתחרות קטפו האדריכלים נועם מוסקל ואורי הלוי ממשרד האדריכלים 'אורבך-הלוי' המתמחה בתכנון ועיצוב מתחמי משרדים ועבודה מתקדמים. לשיטתם, המשרדים אינם הולכים להעלם אך הם בהחלט צריכים להשתנות.

 

הקונספט שהציעו השניים מורכב ממרחבים היברידיים בתוכם משולבים "איים" ורסטיליים וחכמים, שיודעים להתאים ולשנות את צורתם בהתאם לאופי העבודה המבוקש לפי הרכב צוות, אופי העבודה והיום בשבוע. חללים אלה מורכבים ממגוון פלטפורמות עבודה, החל מאזורי עבודה פרטיים ושקטים ועד למרחבים ציבוריים משותפים. כל זאת במינימום עלות, מקסימום גמישות, וכן שילוב והנגשת טכנולוגיות מתקדמות בחללי העבודה העתידים.

 

משרדי צ'קפוינט, אורבך הלוי
חלקי משרדים מוביליים, הדמיה אורבך הלוי

אדריכל אורי הלוי מספר "כחלק מהתהליך ניסינו לנתח ולהבין כיצד משפיעה סביבה של אי-ודאות על עובד בחברת הייטק שגם כך נהנית מפריסה גלובלית ותשתיות דיגיטליות איתנות. בהצעתנו הצגנו מספר שטחי עבודה מוביליים שמערך העבודה בהם מוגדר ומזמין וניתן לשנותו על פי צורך בקלות ויעילות. ההנחה היא שהעובד מגיע למשרד על מנת לפגוש אנשים ולעבוד כחלק מצוות, לכן תכננו סביבה שמאפשרת להתמקד במדויק במה שצריך להיעשות".

אולי יעניין אותך גם...