מתוך האתר של מרכז רכטר לאדריכלות (יחצ)

קול קורא: מרכז רכטר לאדריכלות עם מילון (חדש) של 'דברים'

'דברים' או 'Things'? אילו אתם מוכנים לזרוק היום ואילו אתם שמחים שלא זרקתם אתמול? מרכז רכטר לאדריכלות יעזור לעשות סדר וייתן לכם הזדמנות להיות חלק מהמילון החדש

זמנים חדשים ולא מוכרים דורשים מאיתנו דרכים חדשות לארגון, סידור והצגה של אובייקטים יומיומיים רגילים ודברים אחרים, מה שייקרא באנגלית 'things'. השינויים שפוקדים את חיינו קוראים להתאמה וארגון מחדש, הביתים שלנו לפתע משחקים תפקיד חדש בחיינו ולכן 'דברים' ואובייקטים רגילים מקבלים משמעות חדשה ונמצאים בתוך היררכיה שלא הכירו עד כה. זה רגע בו אנו שואלים את עצמנו יחד עם מרכז רכטר לאדריכלות ששואל אותנו – מה הכרחי ומה לא? מה חשוב ומשמעותי? מה מהדברים אנחנו באמת צריכים? מהם ה'דברים' בחיים שפעם חשבנו שאנחנו צריכים והיום מרגישים שאנחנו יכולים להשאיר מאחור? ומהם ה'דברים' שלמרות הכל, לא נוכל להמשיך בלעדיהם?

ReCA, מרכז רכטר לאדריכלות, יוצרים בימים אלא מילון חדש ל'דברים' (things) בעזרת תמונות בשתי קטגוריות: Keepers (אלו ששומרים) ו Throw-Aways (אלו שזורקים). המילון יציג סדר נוכחי וחדש של 'דברים' ויהיה למעין קפסולת זמן של הרגע הזה.

מרכז רכטר לאדריכלות מזמין אמנים, מעצבים, אדריכלים ויוצרים לשלוח 2 תמונות, אחת של 'דבר' שהפך לחסר משמעות ושימוש ושנייה של 'דבר' שלא תוכלו לחיות בלעדיו בעקבות התקופה. התמונות יכולות להיות: ציור, איור, צילום אמנותי, קולאז' או טקסט.

פורמט: JPEG, ריבוע, עד 2MB לכל תמונה, כתובת מייל לשליחה: archcenter@rechter-arch.com. לא לשכוח לציין במייל: שם, מקצוע, גיל, עיר, מקום מועדף, מקום עבודה, את מי שומרים ואת מי זורקים, ניתן גם לצרף הסבר קצר. ניתן להעביר חומרים עד 20/4.

המילון יושק ב23 לחודש אפריל 2020 באתר, עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של המרכז

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...