הדמיה: ריזק פרח

מציצים פנימה: ריזק פרח בוחר 10 חללים אהובים

אלמנטים אלגנטיים המשרים אווירה יוקרתית, תוך שילוב הנופים הטבעיים פנימה אל תוך חלל הבית.

מצעד עשר הפינות הנבחרות מתוך הפרויקטים האחרונים של האדריכל ריזק פרח:

1. הבית הלבן, וילה פרטית במרכז הארץ עם חללים פתוחים וחומרים טבעיים, היוצרים שפה נקיה ומשותפת בין הפנים והחוץ.

הבית הלבן, צילום: יוסי וקנין

2. לוחות שיש גדולים בצבעי אדמה פרושים על פני רצפת וקירות חדר הרחצה. משטח קוריאן דק מקצה לקצה ותאורת לד אינטגרלית, מעניקים חווית ספא יוקרתית לחדר הרחצה הביתי.

חוויית ספא, צילום: יוסי וקנין, א.א מראות

3. וילה פרטית בנווה שלום, חשיפת זוויות הבית לנוף המרהיב בחוץ. העלמת עמוד במרכז הבית על ידי פרט נגרות ליצירת חלל פתוח ונושם.

הדמיה: ריזק פרח

4. שטיח בצבעי חול וים משולב טקסטורות כזרועות תמנון, לצד שולחנות בגבהים משתנים וספה בגוון כחול עמוק

השראה מעמקי הים, צילום: יוסי וקנין

5. נתיב כניסה לבית, מצד אחד שדרת עצי דקל שזורים במרחב, בצד השני פרט ברזל בין שתי הקומות עוטף את היקף הבית, כמו חגורה המעטרת חליפה לבנה

שדרת עצי הדקל, צילום: יוסי וקנין

6. הצילום משקף את פנים וחוץ הפנטהאוז הממוקם בסמטאות יפו המוקף בצמחיה. בתכנון שלנו היה לנו חשוב לפתוח ויטרינות גדולות להכנסת הטבע פנימה אל חלל הבית ויצירת תחושה מרווחת

מכניסים את החוץ אל חלל הבית, צילום: ליאור טייטלר

7. ירידה לפרטים בכל החלל הבי, חשיפת הקורות ניתוק בתקרות ושימוש בתאורת לד נסתרת יוצרים יחד אלמנטים מעניינים בגבהים משתנים. חיבור הקירות המשופעים עם לוחות עץ קנלאטו טבעיים ודלתות על משקופים נסתרים למראה טבעי ונקי.

צילום: יוסי וקנין

8. גרם המדגרות הינו ציר החיבור בין החללים השונים, הוא נשען על משרבייה ממתכת המחלקת בין החלל הציבורי לאירוח לחלל הפרטי הכולל את חדרי השינה. בצד השמאלי נמצאים שירותי האורחים עם ברז היורד כקו אחד מהתקרה וממשיך את השפה המינימליסטית והאלגנטית של הבית.

בין החלל הציבורי לפרטי, צילום: ליאור טייטלר

9. חיבור בין סגנון קלאסי למודרני, שילוב מעבר בצורת קשת, שמקורה באדריכלות הרומית ורצפת שיש מקורית משנות השישים. שימוש בצבע מונוכרומטי בקירות וארונות המטבח, נותן דגש לנישה שנוצרת עם הארונות אגוז אמריקאי גבוהים במראה טבעי. כל זה לצד כסאות וגוף תאורה מסמנות את הנגיעה העיצובית העכשווית שלנו.

בין קלאסי למודרני, צילום : עודד סמדר, מטבח סמל, משטחים שיש פירויטל

10. הפרויקט הינו בית פרטי בהר פרח בצד המערבי של העיר נצרת. בתכנון ועיצוב פנים הבית, השתמשנו בחומרים ואלמנטים מודרניים, תוך שמירה על שפה עם גיאומטריה פשוטה וצבעוניות נקיה המשאירה את אור הזרקורים למרפסת השמש אשר צופה לעיר העתיקה ולנופיה הקסומים הנראים כמו תמונות נוף על גבי הקיר.

תמונת נוף, הדמיה: ריזק פרח

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...