מגדלי ToHaבאדיבות חברת קוסנטינו. צילום Fernando Alda (7)

מצוינות בעיצוב ואדריכלות: התחרות השנתית של קוסנטינו הושקה בתוה"א

הלוקיישן הכי חם בתל אביב אכלס בשבוע שעבר את כל אושיות העיצוב והאדריכלות המקומיות. למנה העיקרית הוגש פאנל עם המעצב הבינלאומי רון ארד.

בימים שלפני האירוע לא ניתן היה להשיג הזמנות והתור שהשתרך בקומת הכניסה לא היה מבייש מועדון אקסקלוסיבי בניו יורק. בנוכחות שורה ארוכה של אדריכלים ומעצבים ידועים ביניהם: אילן פיבקו, אבנר ישר, יוסי סיון, שם טוב צרויה, רני זיס, ירון טל, יואב מסר, מיכי סתר ועוד רבים וחשובים הכריזה המארחת על "תחרות העיצוב של קוסנטינו ישראל" לשנת 2019.

התחרות שמטרתה לעודד הישגיות וחשיבה מחוץ לקופסא תבחן פרקטיקה ויצירתיות בשימוש בחומרים Dekton ו- Silestone. ארד, שהיה ראש חבר השופטים בתחרות בשנה שעברה, יעביר את השרביט למעצב הבינלאומי דניאל ג'רמאני. ג'רמאני הארגנטינאי עומד בראש חברה בינלאומית הממוקמת בארצות הברית ומתמחה בעיצוב מוצר, עיצוב פנים ואדריכלות. לצדו ישפטו בתחרות המעצבת הרב תחומית עליזה שינזון, אדריכל גל מרום ואדריכל ניסן (ניני) ורשבסקי.

דניאל ג'רמאני, צילום יח"צ

חבר השופטים הורכב מאנשי מקצוע ואקדמיה מומחים ומובילים בתחומם. שינזון, מעצבת רב תחומית, יוצרת פסלי אור ומעצבת פנים של מגדלים וחללים ציבוריים, עומדת בראש משרד מעצבים בעל ותק של 30 שנות פעילות. היא נחשבת לאוטוריטה בתחום המיתוג, השילוט והכוונת קהל במבני ציבור ונכסים אורבאניים גדולי מימדים, בארץ ובחו"ל. מרום, בוגר המחלקה לאדריכלות ב"בצלאל". עומד בראש משרד אדריכלים הנושא את שמו ומתמחה בבניה למגורים, בניה מסחרית וציבורית ובעיצוב פנים, בדגש על ערכים של חדשנות ואקולוגיה. ורשבסקי, גם הוא בוגר לימודי אדריכלות ב"בצלאל", מרצה בכיר וראש המחלקה לעיצוב פנים ב- HIT, המכון הטכנולוגי חולון. הסטודיו לתכנון ולעיצוב בבעלותו מתמחה בפיתוח ועיצוב מחדש של מבנים.

השופטים. מימין: גל מרום, עליזה שינזון וניני ורשבסקי

"יש לנו מחויבות מתמשכת ליצור שיח איכותי ותודעת יצירה החובקת מגוון רחב ועשיר של מרחבי פעילות", מסביר אדיר לוי, מנכ"ל קוסנטינו ישראל, את המהלך. "המטרה המרכזית היא להניע לא רק את המותג שלנו אלא את התעשייה כולה ולהמשיך לתת השראה לאלו שבוחרים בחומרים שלנו".

התחרות נחלקת לשלוש קטגוריות. קטגורית חדשנות בחומר תבחן שימוש יצירתי בחומרים בעיצוב המוצר ותיתן דגש לחדשנות וחשיבה טכנולוגית. קטגורית עיצוב המטבח תבחן את יישום החומרים ושילובם בעיצוב החלל המרכזי בבית. קטגורית מטבחים קומפקטיים מתכתבת עם המגמה המתחזקת של דירות קטנות שדורשות מתן פתרונות יצירתיים בתכנון חלל מוגבל.

התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא ה- 15 ביולי 2019. בין הפרסים למגישי העבודות המנצחות, טיול חווייתי בספרד כולל סיור מקצועי במפעל קוסנטינו באלמריה וטיסה לשבוע העיצוב במילאנו 2020.

קוסנטינו היא חברה בינלאומית שמקורה בספרד. החברה מייצרת ומפיצה משטחים חדשניים באיכות גבוהה לעולם העיצוב והאדריכלות. קוסנטינו ישראל היא אחד מ- 90 מרכזים של החברה הממוקמים ב- 80 מדינות. החברה נמצאת בחזית המחקר והפיתוח בתחום והמשטחים שהיא מייצרת, ביניהם ה- Dekton וה- Silestone הם מהמתקדמים בעולם מבחינה טכנולוגית.

 

להרשמה לתחרות העיצוב של קוסנטינו 2019

מגדלי ToHaבאדיבות חברת קוסנטינו. צילום: Fernando Aldo
מגדלי ToHaבאדיבות חברת קוסנטינו. צילום: Fernando Alda

אולי יעניין אותך גם...