מגדל המטוסים של ויקטור הוגו אזבדו ושריל לו קסו מRobert A. M. Stern Architects, יחצ

לפני שבונים צריך לצייר: זוכי פרס ציור אדריכלי 2020

מכירים את זה שאתם מסתכלים על בניין וחושבים לעצמכם שהוא נראה כמו ציור? זה כנראה בגלל שכל בניין מתחיל מלהיות ציור אמיתי או ממוחשב. וכן, מחלקים על זה גם פרסים

בשבוע שעבר הוכרזו הזוכים של שנת 2020 באיורי האדריכלות המרהיבים ביותר שאוירו בשנת 2020, מבין המשתתפים בתחרות "אנו שמחים להכריז על הזוכים לתחרות 2020. השופטים התרשמו מהאיכות המדהימה וממגוון האיורים שנרשמו לתחרות השנה" הכריז פול פינץ' שעמד בראש צוות ועדת השיפוט.

 

התחרות נערכת במסגרת פסטיבל אדריכלות בינלאומית ולמרות האסון הנגיפי המשתולל בעולם, אולי בכלל בגללו, כמות המשתתפים היתה גבוהה מבשנים עברו ואיכות האיורים היתה אף היא ברמה אחרת. "זה סימן מעודד להתעניינות המתמשכת ברישום אדריכלי במדיות שונות." הוסיף פינץ'.

איורים, מאיירים, מאיירי אדריכלות
הפרויקט הזוכה של קלמנט לארנצ'יו, יחצ

הקריטריונים לשיפוט על פי אתר התחרות היו יכולות טכניות, הצלחה בהעברת רעיון עיצובי, גישה מקורית, איכות האיור והיכולת של האיור להציע רעיון אדריכלי ולא רק לתאר אחד כזה בצורה שטוחה. התחרות כוללת שלוש קטגוריות: איור ידני, איור דיגיטלי ואיור היברידי המשלב את שניהם.

 

בין השופטים שבחרו את הזוכים: מנהל פסטיבל האדריכלות העולמי פול פינץ', נרינדר סאגו, שותף בכיר ב Foster+Partners ולילי ג'נקס, מייסדת LilyJencksStudio, JencksSquared

תחרות איור, איור אדריכלי
הפרויקט הזוכה של 2019, עיר בקופסה של אנטון מרקוס פאסינג

בקטגוריית האיור הדיגיטלי זכה צ'נגגלינג אבל Chenglin Able סטודנט מאוניברסיטת קליפורניה על Re-Reading Metropolis, באיור הידני זכה מארק ברוס Marc Brousse על פרויקט Dear Hashima, בקטגוריה ההיברידית זכה קלמנט לארנצ'יו Clement Laurencio, סטודנט מ Bartlett School of Architecture, UCL בלונדון על פרויקט Apartment #5. הזוכה ההיברידי, הוכרז גם כזוכה הכללי של התחרות.

פרויקט מהמועמדים הסופיים לפרס בקטגוריה הדיגיטלית, יחצ
איור ידני, איור אדריכלי
האיור הידני הזוכה של מארק ברוס

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...