בית בתכנון אדריכל פרופסור מרסיו קוגן (צילום: Fernando Guerra)

כל הדרך מברזיל: קפה בזום עם אדריכל מרסיו קוגן

המפגש החינמי, ביוזמת אגודת מעצבי הפנים בישראל, יתקיים מחר בערב ומוגש באהבה לכל האדריכלים והמעצבים באשר הם

ביום חמישי הקרוב, 5/11, בשעה 20:45, תארח אגודת מעצבי הפנים בישראל – אקדמאים בעיצוב והנדסאים רשומים, את האדריכל מרסיו קוגן למפגש זום חגיגי. המפגש החד פעמי, מיועד לאדריכלים ומעצבים ללא כל תשלום.

אדריכל פרופסור מרסיו קוגן (צילום: יח"צ)
בית redux (צילום: Fernando Guerra)
בית redux (צילום: Fernando Guerra)

כל הדרך מברזיל

"פגשתי את אדריכל מרסיו קוגן כמה פעמים בתערוכה השנתית במילאנו ומאז אנחנו בקשר" אומרת המעצבת טל גולשמיט פיש, חברת ועד באגודה "קוגן, הוא אדריכל ממוצא יהודי שהוריו היגרו מפולין לברזיל. מטבע הדברים, הוא מאוד מתעניין במה שקורה אצלינו והוא נענה בשמחה לבקשתנו להרצות לנו על עבודותיו. יהיה בהחלט מעניין לשמוע את דבריו".

מרסיו קוגן, נחשב לאדריכל חשוב הניצב בגאון בשורה הראשונה של האדריכלים בימינו. הוא הבעלים של הסטודיו הברזילאי MK27.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

בלב ובנשמה

במפגש הזום אתו, The soul of 6 projects, יציג קוגן את העבודות של משרדו ויספר על תהליכי הבנייה והפרטים הייחודים שהם מפתחים לכל פרויקט ופרויקט. עוד תדבר, במסגרת ההרצאה, האדריכלית הבכירה במשרדו, דיאנה ראדומייסלר, שאמונה על עיצוב הפנים בסטודיו.

אדריכלית דיאנה ראדומייסלר (צילום: יח"צ)

מודרניזם ברזילאי

אדריכל ופרופסור מרסיו קוגן נולד בסאו פאולו. הוא בעל תואר שני מהפוליטכניקו של מילאנו בהתמחות בחינוך, חברה ותרבות. הוא עבד כבמאי קולנוע עד שהשלים את סרטו הארוך הראשון בשנת 1988 ואז, כשהוא חסר כל, נאלץ להמציא את עצמו מחדש כאדריכל.

מזה כעשרים שנה, הוא עומד בראש ומוביל את כל הפרויקטים של הסטודיו הברזילאי mk27. הפרויקטים בסטודיו מתוכננים בהשראת דור המודרניזם הברזילאי אותו מנסה הצוות להמשיך אבל גם להתאים לזמננו. המשרד זכה בכ 250 פרסים מקומיים ובינלאומיים.

בית volc (צילום: Fernando Guerra)
בית volc (צילום: Fernando Guerra)

באגודת מעצבי הפנים בישראל מבקשים למסור שעד לפני הקורונה קיימה האגודה מפגשים חודשיים  סטודיו פתוחים כאשר אדריכלים ומעצבים אירחו את החברים במשרדיהם לשיח אינטימי על עבודתם. בעקבות הקורונה, הומרו המפגשים הפיזיים במפגשי זום וזוהתה הזדמנות לפנות גם לאדריכלים ומעצבים בינלאומיים. הרצאתו של מרסיו קוגן היא הראשונה מתוך סדרת הרצאות כאלה שתתקיימנה בחודשים הקרובים.

בית planar (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...