יח"צ טולמנ'ס

טולמנ'ס מוציאה לאור שירות אקסקלוסיבי שעד היום היה שמור בסוד

פעם חנויות היוקרה הציעו לנו "קפיצה לחו"ל". השירות החדש של טולמנ'ס מציע לכם לקפוץ איתם לחו"ל. במציאות של היום, זו אבולוציה טבעית לספק שרוצה להישאר רלוונטי

מילאנו היתה ועודנה בירת העיצוב הבינלאומית. מי שיש לו טעם וכיסים עמוקים, נוהג לבקר בחללי תצוגה שמביאים לארץ את מותגי-העל ממילאנו כדי לרהט את הבית. עם זה מתברר, שבשנים האחרונות יותר ויותר רוכשים אמידים בוחרים לטוס למילאנו ולעשות את הרכישות ישירות מהמפעלים ומחנויות המותגים.

יח"צ טולמנ'ס

ברומא התנהג כרומאי

המגמה הזו צרמה מן הסתם לחנויות יוקרה שמקפידות לייצג בארץ מותגי עיצוב מהשורה הראשונה בעולם. הבחירה בין להמשיך באותה הדרך ולהילחם בשוליים לבין להצטרף למגמה המתרחבת היתה ברורה לטולמנ'ס שהחלה להציע שירות חווייתי לרכישת ריהוט במסלול של יבוא אישי ממילאנו. אפשר לומר שהפיצוח הוא בבחינת "If you can't bit them join them" – במקום שתלכו לכתת רגליים בעיר זרה עם שפה זרה ולתפעל מנגנון הזמנה ושינוע מורכב, תנו למומחים לעשות את זה עבורכם. השירות של טולמנ'ס מציע ליווי מלא משלב עבודת ההכנה – הבנת רצונות הלקוח, הצרכים, הטעם האישי, דרך בנייה של לוח זמנים תפור אישית במותגים רלוונטיים במילאנו ועד ביצוע הזמנות, שינוע והרכבה.

למי שעוסק בתחום, השירות הזה לא חדש. טולמנ'ס מציעה אותו בשנים האחרונות לאדריכלים והוא עובר מפה לאוזן גם בין לקוחות קצה. החידוש הוא ביציאה החוצה עם השירות, השקעה בשיווקו ופנייה לקהל הרחב.

יח"צ טולמנ'ס

"אנחנו לא המצאנו את הגלגל ואנחנו לא הראשונים, זה נולד מתוך צורך אמיתי של תחרות. אנשים היו טסים לאיטליה לקנות רהיטים כדי כאילו לחסוך כסף, אבל בזכות הקשרים שלנו לאורך השנים יש לנו תנאים מיוחדים ואנחנו מאוד תחרותיים במחיר בתהליך של יבוא אישי. אנחנו מביאים כל שבוע כמה מכולות מאיטליה ויש לנו יתרונות משמעותיים גם בשינוע", מסבירה לירון שוורץ, סמנכ"לית העיצוב של טולמנ'ס, את המהלך."בשנתיים האחרונות אנחנו רואים ביקוש גבוה אבל לקח לנו זמן לייצר את המערך הלוגיסטי והצוות המקצועי שיתמחה בתחום. היום, כשאנחנו יכולים לנהל במקביל 4-5 נסיעות מהסוג הזה הרגשנו מוכנים לצאת עם זה החוצה".

קמפיין רשת לא לאדריכלים בלבד

טולמנ'ס השיקה לאחרונה מהלך שיווקי מעניין, סדרת סרטונים קצרים בשחור לבן בהם אדריכלים מובילים עונים על שאלות קצרות בנושא איטליה בכלל ועיצוב איטלקי בפרט. האדריכלים שיתפו את הסרטונים בהם הופיעו והמהלך הוכתר בהצלחה.

האם השירות מיועד לאדריכלים בלבד?
"השירות מיועד ללקוחות שלנו שבתהליך של שיפוץ גדול או בית חדש ולמעשה הם צריכים הכל. מדובר בהשלמת רכישה לבית שלם. כמות יחסית גדולה של פריטים שצריך לקבל עליהם החלטות. לרוב אלו לקוחות שיש להם אדריכל שמלווה את התהליך".

מה היתרונות של השירות הזה בהשוואה לרכישה אצלכם בארץ?
"לא הכל מגיע לארץ. בנסיעה כזו רואים מבחר רחב של מותגים ובכל אחד מהם נחשפים למגוון קולקציות. בנוסף, באיטליה הכל אפשרי, אנחנו יודעים להגיע לכל מותג. מעבר לזה, החוויה הגדולה היא לעסוק בעיצוב הבית שלך מתוך ניתוק מהיום יום. זו פריבילגיה עצומה. כמה פעמים בחיים אתה עושה קאט מהחיים ומתרכז בבית שלך? אנחנו מרכזים ומדייקים את הבחירות ועל הדרך נהנים ממה שיש למילאנו להציע – מסע של אופנה, עיצוב, תרבות. וברכישות גדולות מהסוג הזה בשורה התחתונה באמת מדובר בקנייה חכמה". 

יח"צ טולמנ'ס

חוויית קניה שמשלבת את כל החושים

פרופסור יוסף פרידמן – אדריכל, נעזר בשירות כבר שנים אחורה ומכיר היטב את היתרונות.

"מעבר לקנייה חכמה, זו קנייה נכונה בעיניי. חלל תצוגה בארץ, גדול ככל שיהיה, לא יכול להציג את כל הקולקציה ובטח לא פריטים מקולקציות מוקדמות יותר. כאדריכל אני מאמין שלא רק חוויית הקניה חשובה, הלקוח חייב להרגיש, להריח, להסתובב ולהבין את האובייקט בכל הרמות ולכן חשוב לי תמיד שהוא ייסע ויראה בעצמו ולא יצטרך לשבת בסטודיו ולבחור מקטלוגים, בתקווה שהפריט בפועל הוא אכן מה שהוא דמיין. מצטרפת לזה חוויית קניה שבהרבה מהמקרים מדברת לא רק על נסיעה לחלל תצוגה או לחנות אלא יציאה מהעיר למפעלים עצמם עם אפשרות לחזות בפס הייצור. לקוח שמגיע לארץ המקור וחווה גם את התצוגה וגם את המפעל עצמו, מקבל חוויה כוללת שלא דומה לחוויית הקנייה המקומית שלנו כאן".

יח"צ טולמנ'ס

איך מתנהל התהליך הלכה למעשה?

פרידמן: "תהליך ההכנה בארץ חשוב לא פחות מהנסיעה עצמה. הזמן הוא יקר וחשוב להשיג הרבה בזמן קצר, לכן אנחנו חייבים לייצר לוח זמנים ברמת דיוק גבוהה. במילאנו אנחנו עוברים פריט פריט, חברה חברה ומשאירים זמן בסוף על מנת לחזור על הדברים עם המחירים ולייצר רשימה מתועדת ומתומחרת"

שוורץ: "על בסיס הפגישה הראשונית בארץ אנחנו בעצם מכינים פרזנטציה של הסיור שאנחנו מציעים. הנציג שלנו מתפעל את הנסיעה הוא אחראי על רישום ותיעוד מדויקים, הוא ידע גם להמליץ על מסעדות ולדאוג לכרטיסים למופע רוק או אופרה, לפי הטעם של הלקוחות".

פרדימן: "כל נסיעה היא חוויה בפני עצמה, חלק מההצלחה הוא שיתוף הפעולה. אנחנו תמיד דואגים גם לזמן פרטי לשופינג שמשלים את החוויה מעבר למטלה שלטובתה הגענו. זו קבוצה מלוכדת שצוברת חוויות משותפות וסוג של קשר שנוצר בין אנשים שונים במרוצת אותם ימים. זה מפנה אותך מטרדות יומיות שבדרך כלל הן חלק מההוויה ולכן זה מאפשר ליהנות משפע תרבותי שמנצח בחוויית הקנייה".

יח"צ טולמנ'ס

לא לכל אחד

משרדי J.P Friedman & Associates פעלו בניו יורק ובמיאמי במשך יותר משני עשורים. היום, המשרד ממוקם בתל אביב ולצד פעילותו המקומית עוסק גם בפרויקטים אדריכליים באמריקה ובאירופה. פרידמן מספר כי הוא נעזר בשירות גם ללקוחות מחו"ל, "מילאנו היא אותה מילאנו, השירות אותו שירות, ההבדל הוא שבנסיעה כזו סוגרים את הבחירות לפני החזרה הביתה וכל אחד ממשיך לדרכו".

שוורץ: "במקרה של לקוחות ישראלים כשמגיעים ארצה הסטודיו מכין תכניות העמדה ופרזנטציה. יש זמן לעבד את הדברים ולקבל החלטות. מהרגע שהבחירות נעשו נציג מטעמינו מכניס הכל לביצוע, דואג להזמנות מדויקות, הובלה והרכבה".

השירות לא מתאים לכל אחד, הוא מיועד לרכישה בסכום התחלתי של שבעים אלף יורו. הרכישה הגדולה ביותר בשנה האחרונה הסתכמה ב- 2.5 מיליון יורו לבית פרטי. "השירות מתאים למי שחושב על קנייה מרוכזת של מספר גדול של פריטים. ברגע שמדובר בקנייה כוללת אז הקנייה גם משתלמת וגם מפרה", מוסיף פרידמן.

מה שקורה במילאנו, נשאר במילאנו

סיורי הקניות עם לקוחות אמידים מהארץ ומהעולם מזמנים חוויות יוצאות דופן. שוורץ יודעת לספר על מסעות לעיצוב יאכטות וטיסות במטוסים פרטיים שמסתיימים בסופי שבוע בקומו. השהות בבירת העיצוב מזמנת מפגשים אקראיים עם מעצבי בינלאומיים נחשבים שזה המגרש הביתי שלהם.

שוורץ: "פעם היינו באולם התצוגה של קסטינה והיתה שם מעצבת-העל פטרישיה אורקיולה, שהיא גם מנהלת התצוגה שלהם, היא ראתה אנשים מישראל ומיד הציעה לשבת יחד על התכניות ולתת את האינפוטים שלה. אחת הנסיעות היתה במהלך סיבוב הופעות של להקת U2 בעיר. מכיוון שאנחנו מגיעים ממקום למקום עם ואן של מרצדס, עדת מעריצים היתה מחכה לנו בכל עצירה בציפייה שהנה הם עומדים להשיג סלפי עם בונו".

הכתבה בשיתוף טולמנ'ס.

אולי יעניין אותך גם...