בטון מוחלק, עיצוב בבטון
בטון מוחלק - היתרונות והחסרונות

היתרונות העיצוביים והטכניים של בטון מוחלק

בשנים האחרונות, בטון מוחלק הפך לטרנד שאי אפשר להתעלם ממנו בתחום הריצוף. המשטחים האחידים, החלקים והישרים, מספקים שלל אפשרויות עיצוב, יוצרים אווירה יוקרתית ומעוצבת. אבל רגע לפני שאתם מחליטים אם זה מתאים לכם, כדאי שתכירו את היתרונות והחסרונות של המוצר.

 

בטון מוחלק או ציפוי רצפות – מה ההבדל?

 

בטון מוחלק הוא סוג של ציפוי רצפות מיוחד, המספק רצפה חלקה, מעוצבת ובעלת יתרונות רבים נוספים. בעקבות זאת, הוא הפך עם הזמן לאחד האלמנטים הבולטים בתחום עיצוב בבטון ובתחום העיצוב בכלל. אחת החברות העסוקות בתחום בישראל היא אדל פרויקטים, והיא נותנת לנו היום את כל ההסברים והיתרונות שיש למוצר הזה להציע לקהל הרחב:

אחידות לכל אורך הדרך

חיפוי רצפות בעזרת בטון מוחלק מאפשר יצירת רצפה חלקה ואחידה, ללא מרווחים. המראה המתקבל איכותי ומיוחד. נוצרת תחושה של מרחב אינסופי, שרק מתחשק לרקוד עליו. נוסף על המראה המיוחד, שנותן תחושה יוצאת דופן, חיפוי רצפה עם בטון מוחלק מקל מאוד על הניקוי. אין צורך להתעכב על המרווחים בין המרצפות, בהם מצטבר לעיתים קרובות לכלוך שמאוד קשה להסיר.

התאמה לכל צורך

רצפת בטון מוחלק היא בעלת מאפיינים מיוחדים מאוד ואכן, בעבר נהגו להשתמש בה בעיקר לשטחים מסחריים, או מקומות ציבוריים ואפילו מפעלים – בהם יש תנועה ערה ולכן גם בלאי מאוד גבוה של הרצפה. כיום, בזכות שפע אפשרויות של עיצובים וצבעים, היא מתאימה גם לבתים פרטיים, חנויות, משרדים ובעצם לכל מקום שבו רוצים להכניס עיצוב קצת אחר.

 

עמידות

בטון, כידוע, הוא אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר בתחום הבנייה ובכלל. למעשה, זהו חומר כה דחוס וחזק עד כי נדרשים כלי עבודה בציפוי שבבי יהלום כדי לחתוך אותו, לקדוח בו ואפילו כדי ללטש אותו. לכן, רצפת בטון מוחלק נחשבת חזקה ועמידה יותר מכל סוג אחר של רצפה. היא גם מתאימה במיוחד למקומות כמו מפעלי תעשייה, מגרשי חניה מקורים, מרכזי קניות ומוסדות ציבור, בחללים סגורים ופתוחים.

בטון מוחלק
באדיבות אדל פרויקטים

מגוון אינסופי

קיימים סוגים ועיצובים שונים. זה מאפשר להתאים את סגנון העיצוב של רצפת הבטון לכל סגנון עיצוב רצוי, אף על פי שהסגנון המשלב באופן הטבעי ביותר עם בטון מוחלק הוא אורבני. כיום אפשר ליצור בטון מוחלק במראה אבן טבעית,  קורות עץ, או שיש, לתת לו גימור מט או מבריק, לבחור מתוך אינספור צבעים ולתת לו את האופי העדיף עליכם.

 

מחירים

המוצר מאפשר לחקות כמעט כל סוג של חומר חיפוי רצפות וכך נראה גם טווח המחירים. לצד זאת, הוא מצריך תחזוקה מינימלית ולכן החיסכון הוא לטווח הארוך.

 

"הטרנד הכי חם בתחום חיפויי הרצפה הוא לחלוטין הבטון המוחלק." מסביר נתן גואטה, מנכ"ל אדל פרויקטים בע"מ, "טכניקה של החלקת בטון היא בעלת סגנון ייחודי וטוויסט אורבני המתאים למגוון חללים. אופציה פנטסטית לריצוף קצת אחר" הוא מסכם.

אולי יעניין אותך גם...