אל האינסוף.

חפשו את החברים שלכם: הצלם שמחביא דמויות בצילומי אדריכלות

הוא התחיל לעבד צילומים מרגע שקנה את הטלפון הנייד הראשון שלו, הכיר את אפליקציות הצילום והעריכה ונשבה בקסמי האינסטגרם. מה אמיתי ומה לא? גלו בעצמכם

האמן הדיגיטלי הלונדוני, מייקל סטרוונס (Michael Strevens), ענה למייל הפנייה שלי לכתוב על האמנות שלו במהירות האור כמעט. הוא פתח את תשובתו בהמון מילות תודה ותקווה וכתב שהם, הלונדונים, לומדים להסתגל למצב החדש.

 

לאחר מכן, הסביר שלאמנות שלו יש עניין מיוחד. מכיוון שאת הצילומים שלו הוא יוצר באמצעות אפליקציות בטלפון הנייד, זה אומר שלפעמים הרזולוציה לא מספיק גבוהה ולכן, לעיתים, הם אינם מותאמים להדפסה. "בחרתי בשבילך מספר צילומים שבעיני מייצגים ואני ממש מקווה שתאהבי אותם" כתב סטרוונס.

מסתבכים בתוך עצמנו

אז אחרי כל ההקדמה הזו, שווה להסביר. מייקל סטרוונס משתמש בטלפון הנייד ובתוכנות הצילום והעריכה שלו על מנת ליצור סדרות של צילומים אותן הוא מעלה בעמוד האינסטגרם שלו. ככה, מוצגת בעמוד, חגיגה של קווים, דוגמאות ופרספקטיבות עד קשה להבחין שלמעשה, במקור, מדובר באדריכלות ובניינים וכן קשה להחליט מה אמיתי ומה לא.

 

כך בעצם, בין אם מדובר בנורות ניאון צבעוניות או בחזיתות אפורות, הופכים הצילומים של סטרוונס לגיאומטריים ואבסטרקטיים ומעוררי עניין. "אני נהנה להרוס ואפילו להשחיט את צילומי המקור ולהפוך אותם למשהו חדש" הוא מעיד על עצמו.

מתגמדים

ככה מפתחים אובססיה

את האובססיה שלו לצילום ולאינסטגרם, גילה סטרוונס כשקנה את הטלפון הנייד הראשון שלו בשנת 2012. אחרי שחקר סוגי צילום שונים, כולל צילום אדריכלי ואורבני, הוא גילה שהוא נהנה לערוך את הצילומים שלו יותר ויותר. היום, הוא משתמש במגוון עצום של אפליקציות של אפל ואנדרואיד וממשיך להתנסות בשילוב שבין צילום, דוגמאות גרפיות ועומק.

בכל פוסט שהוא מעלה בעמוד האינסטגרם שלו, דואג סטרוונס לשתול דמות אנושית בתנועה שכמו מתהלכת לצד הדוגמה שיצר ומקנה לה בסיס וקנה מידה. בהתאם לצורה ולדוגמה שיצר, הוא ממקם את הדמות בכל פעם במקום אחר. לפעמים, לא קל למצוא אותה והחיפוש אחריה יכול להפוך למן משחק עם הצופה. "הדמות שאני שותל, מאפשרת לצופה למקם את עצמו בהקשר של הצילום ולהפוך את הדוגמה המופשטת לסוג של 'מקום' שבו כמו ניתן להתרועע עם חברים" מסביר סטרוונס.

Processed with VSCO with e1 preset

אהבתם את הכתבה? רוצים לחלוק איתנו את מחשבותיכם? כתבו לנו >>

אולי יעניין אותך גם...