הכירו את הקוריאן (צילום יחצ)

קירות יכולים לדבר: הקוריאן שכובש את המטבחים מתחיל לטפס על קירות

הטכנולוגיה ממשיכה לחשוף אותנו לחומרים חדשים ויכולות מרשימות של מכונות ובני אדם. הפעם, תופס את הבמה חומר הקוריאן שכבר הפך לשם דבר בעיצוב מטבחים

החומר האקרילי קוריאן מסתובב בעולם כבר למעלה מ-50 שנה באדיבות חברת דו-פונט. הוא הפך לפייבוריט בתחומים רבים בעקבות תכונותיו העמידות ועצם היותו אנטי-בקטריאלי, בלתי חדיר ואינו סופג אך תפס את עולם העיצוב גם בזכות הקלות בה ניתן לעצב אותו ועצם היותו חומר גלם הומוגני ואחיד. הוא משמש היום ליצירת משטחי עבודה במטבח, חדרי רחצה, חיפויים ואף קירות תלת ממדיים.

גם בבית האח הגדול צילום יחצ)

את דרכו הוא החל כתחליף של חברת דו-פונט לאבנים הטבעיות שנמצאות בשימוש בחללי הפנים. זהו חומר מלאכותי ואיכותי שעם השנים הצליח להחליף במקרים רבים את השיש שאנחנו מכירים. היום כבר הבינו בעולם כי עם תכונות כאלה הוא יכול להגיע רחוק יותר ולהתקדם לא רק בזכות הפונקציונליות שלו אלא גם בזכות המראה שמאפשר למעצב חופש רב בשימוש בקוריאן בעיצוב הבית.

לא רק מטבחים, קוריאן גורם לקירות לדבר (צילום יחצ)

קירות מדברים

אם אתם קצת יותר הרפתקניים מהאדם הממוצע שיבחר ככל הנראה להשתמש בקוריאן כמשטח עבודה למטבח, בחברת בוריסטון המתמחה בעיבוד מתקדם של משטחים כשבראשם הקוריאן, לוקחים את החומר צעד אחד קדימה והופכים אותו לחיפויי קירות פנימיים וחיצוניים. בזכות תכונותיו העמידות, אפשר לעשות בו שימוש חיצוני שיעמוד אל מול איתני הטבע מבלי להינזק לצד שימוש בחללי הפנים ואף בחדרי אמבט רטובים כדי לייצר טקסטורות, תלת ממד וצורות רבות וייחודיות שיהפכו את הבית שלכם ליחיד ומיוחד.

משחקי טקסטורה ואור (צילום יחצ)

בין בתים פרטיים לפרויקטים מסחריים, ביניהם גם בית האח הגדול, חברת בוריסטון מתמקדת בתחום הקוריאן כשהיא הוסמכה לכך על ידי החברה הבינלאומית DuPont שהמציאה את החומר בשנות ה-60 בארה"ב ומשתמשת במוצר המקורי המיובא לארץ.

 

החומר היוקרתי מייצר חללים יפהפיים שקשה להישאר אליהם אדישים, החל ממוצרי מדף ועד פרטים קטנים בהתאמה אישית, אם אתם מחפשים קצת ייחודיות והרבה מאוד שיק בבית החדש שלכם, יכול להיות שהחומר הזה הוא מה שחיפשתם כל הזמן.

צילום יחצ
חיפוי קירות חוץ בתלת ממד (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...