השקת סניף חדש לטולמנ'ס דוט, צילום יח"צ

לטולמנ'ס נולדה אחות קטנה ומטריפה, אז ערכנו למוזמנים שעשועון מפתיע

חלל תצוגה חדש לטולמנ'ס דוט נפתח בשבוע שעבר ברחוב הלח"י. האווירה היתה שמחה והמוזמנים היו ספונטניים וזרמו איתנו על שעשועון קצר. ממש קצר... תצפו!

זה היה רק עניין של זמן עד שטולמנ'ס יכו שורשים ברחוב הלח"י. ההחלטה לפתוח דווקא סניף של טולמנ'ס דוט נבעה מההצלחה של הקונספט הצעיר והנגיש שהושק בבית יהושע. כשבע מאות מוזמנים גדשו את האירוע ביניהם אנשי העסקים גבי רוטר – מנכ"ל ובעלי קסטרו, ד"ר רון וקסלר – מנכ"ל קבוצת ישראכרט, משה אדרי – הבעלים של רשת סינמה סיטי ועו"ד שמעון מזרחי – יו"ר ובעלים מכבי תל אביב. בגזרת האדריכלים בלטו קארן גור, אמיליו מיטראני, תמי חומסקי, שלום דוידוביץ', עדי חמיצר וניצן הורוביץ.

 

טולמנס דוט החדש, צילום עמית גרון

קריצה לקהל הצעיר

החלל המזמין והצעיר שתוכנן על ידי האדריכלית יפעת דגן נשאר נאמן לקו של טולמנ'ס. קומת הכניסה מציגה את הקולקציות השונות בשטח המשתרע על 800 מ"ר. הקומה העליונה מציגה את "הלופט", קריצה של הטולמנ'סים לקונספט האפרורי של "דירה לדוגמא", המוכר לכולנו.

"מינפנו את הצורה הצרה והארוכה של החלל", מסבירה דגן. "הגדרנו אזורים באמצעות מחיצות שמתכתבות עם העיצוב של טולמנ'ס. הפעם בחרנו באלמנטים יותר צעירים ובועטים. גם המיתוג של הדוט ממשיך את הקונספט שהתחלנו בבית יהושע, כשהנקודה הצהובה והמזוהה מהדהדת בעיצוב".

הקונספט היה חיבור של חומרים פשוטים ובסיסיים במראה חשוף. לרצפת הבטון שהיתה קיימת במקור, נוספו עמדות תצוגה בעלות מראה טבעי ותקרה תעשייתית שמציגה מערכות תאורה ומיזוג חשופות.

ברוכים הבאים ללופט, צילום עמית גרון

ציר מרכזי שמושך אותך לעומק החלל

את ציר האורך של החלל מחזקים מימין קיר תצוגה בשליכט אפור, שנמשך לעומק החלל ובעצם מגדיר אותו לכל אורכו. מהצד השני ויטרינה פתוחה אל הרחוב.   

"יש בעצם התרחשות אחת לאורך החלל. ציר שמושך אותך לעומק ומטשטש על ידי תצוגות. במרכז החלל יש אתנחתא שמציגה ריהוט גן. יצרנו בה פסי לד בניצב ששוברים את הציר ומסמנים יציאה לתצוגה חיצונית. התצוגה מסתיימת בחנות ובסופרמרקט של HAY".

תצוגות מטשטשות את הציר המרכזי, צילום עמית גרון

להגיע לסוף ולהביט על הדרך

"מקומת הכניסה ניתן להציץ אל הלופט בקומת הגלריה. הלופט מציג חללי מגורים המופרדים ביניהם בקירות פרי סטנדינג ומחיצות בעלות שקיפויות משתנות. יחד הם יוצרים תסריט אפשרי של יכולות העיצוב, הריהוט והאבזור של טולמנ'ס דוט. בנוסף הם מגדירים חללי ישיבה לפגישות עבודה אינטימיות.

"מלמעלה מהדהדת החשיבה של החלל התחתון. כל האינפורמציה שחווינו בקומת הכניסה מופיעה פעמיים – הן ביישום בלופט והן בנקודת המבט מטה מבעד לקיר השקוף. זה מה שאני הכי אוהבת", משתפת דגן, "את עולה ללופט, מגיעה לדד-אנד ואז מסתובבת ורואה את כל הדרך שעשית".

אולי יעניין אותך גם...