זוכה מעצב הפנים ארז חייט
זוכה מעצב הפנים ארז חייט (הדמיה יחצ)

הוכרזו הזוכים בפרויקט 'דלת בחתימה אישית'

האדריכלית דנה אוברזון ומעצבי הפנים אורלי דקטר וארז חייט יתכבדו בייצור הדלתות שעיצבו שגם יימכרו תחת שמם וחתימתם

הערב הוכרזו שלושת הזוכים בפרויקט 'דלת בחתימה אישית' אותו ארגנה חברת 'רשפים'. החברה פנתה לשנים עשר אדריכלים ומעצבים בבקשה להשתתף בפרויקט שבמהלכו הם אותגרו לעצב דלת כניסה בה מוטבעת נקודת מבט עיצובית וייחודית המשקפת את טעמם וסגנונם האישי.

שלוש הדלתות הזוכות נבחרו על ידי צוות שופטים שליווה את התהליך שכלל את פרופ' לאדריכלות יוסי פרידמן, אדריכל יואל יושפה והמעצב והמרצה יובל סער.

דלת בחתימה אישית – אדריכלית דנה אוברזון:
אוברזון עיצבה דלת דרמטית וכהה בדומה לכריכה של ספר – דלת בה החומר והקומפוזיציה הם הקונספט. הדלת משלבת חומרים וטקסטורות איכותיים וטבעיים של עץ ופליז שיודעים להתיישן ושהזמן והשנים הוא מרכיבים שמחמיאים להם.

זוכה אדריכלית דנה אוברזון
זוכה אדריכלית דנה אוברזון (הדמיה יחצ)

דלת בחתימה אישית – מעצבת הפנים אורלי דקטר:
דקטר עיצבה דלת במראה חדשני של פסים בעוביים ובעומקים שונים. ההשראה לשימוש בשכבות ופריצת גבולות הדו ממד לדלת בעלת ממד של עומק, נולדה מתוך זיקוק המהות של מהי דלת כניסה כמשמשת מעבר מהחוץ לתוך המקום הפרטי.

זוכה מעצבת הפנים אורלי דקטר
זוכה מעצבת הפנים אורלי דקטר (הדמיה יחצ)

דלת בחתימה אישית – ארז חייט:
חייט עיצב דלת במרקם רך ומעודן האוצר בתוכו בד בבד פוטנציאל של עוצמה מרוסנת ומאופקת, המתמזגים יחדיו לכדי פסיפס מחוספס וגס אך בו בזמן סדור, עדין והרמוני. ההשראה נבעה בעיקרה מהקווים והמרקם של ספרייה שעליה ערימת ספרים המונחים זה בצד זה.

"דלת הכניסה מהווה היום נדבך מרכזי בבחירת אלמנטים עיצוביים בבניית הבית" אמרה מיכל נוף, מנהלת השיווק ב'רשפים' ומי שהגתה את הפרויקט יחד עם רפי סלהור, הבעלים והמנכ"ל של המותג "בשנים האחרונות, נכנסו הדלתות גם בבנייה הרוויה ולקוחות הרוכשים דירה מקבלן מבקשים להשתדרג גם בתחום הדלתות ולא מסתפקים עוד בסטנדרט המקובל. הפרויקט הייחודי מציג את היכולת המהפכנית של שילוב איכות טכנולוגיות ישראליות, יחד עם עיצוב וסגנון ייחודים המציבים את המפעל באשקלון בפסגה הארצית בתחום ייצור הדלתות."

האדריכלים ומעצבים נוספים שהשתתפו בפרויקט: עדי סמט, ריקי קורי, מיקלה סימונה, שירלי דן, לירן בן איבגי, צביה קזיוף, ניצן הורוביץ, אושיר אסבן וליעד יוסף.

אולי יעניין אותך גם...