הנחת אבן פינה, פרוייקט ברנדייס רעננה, חברת 'רותם שני'. צילום: מערכת לג'יט

סיפור שמתחיל בדינוזאור ונגמר בתערוכה ובאבן פינה

20 שנה, 54 דיירים ותיקים וחלום שמתגשם: חברת 'רותם שני' מציגה את פרויקט ברנדייס, סיפור נדל"ן עם סוף טוב

כמו טלנובלה

כל פרויקט התחדשות עירונית ופינוי בינוי, מורכב מחומרים של טלנובלה. כשדיירים ותיקים עם זכרונות עבר פוגשים אנשי נדל"ן שמסתכלים קדימה, זה כמעט בלתי נמנע. אבל בסוף הסיפור של חברת 'רותם שני' בפרוייקט ברנדייס רעננה עומדים 54 דיירים ותיקים, מחייכים ומניחים את אבן הפינה לדירה החדשה שלהם יחד עם היזמים. וזה מרגש במציאות יותר מבסיפורים.

"חברת רותם שני הביאו אותנו לרגע הזה ואנחנו יודעים שעשינו את הבחירה הכי נכונה", אומר ארנון גרוס נציג הדיירים הותיקים. גרוס שנולד בשכונה, סבל בילדותו מהקנטות של חברים על כך שהוא גר בשכונת מצוקה. כשהוא סוגר מעגל ומבטיח לילדיו זיכרונות ילדות שמחים בדירה מרווחת בשכונה מתחדשת הוא לא יכול לעצור את ההתרגשות.

מתאימים את הדירות לדיירים ולא להיפך

אחד האתגרים המורכבים בפרויקטים של התחדשות עירונית ופינוי בינוי היא תכנון הדירות החדשות לשביעות רצונם של הדיירים הותיקים. "האסטרטגיה שהנחתה את עולם הנדל"ן השתנתה בשנים האחרונות. היום אנחנו שואלים מי הם קהלי היעד שלנו, מה הם רוצים? ומתאימים את הדירות שלנו לצרכים המשתנים שלהם", מסבירה דליה טוריסקי, סמנכ"ל שיווק בחברת 'רותם שני' היוזמת ומשווקת פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. "אנחנו מקפידים לתכנן מתחם חדרים גמיש, שיאפשר פרסונליזציה של הדירה למתגוררים בה. בנוסף אנחנו שואפים ליצר סביבת מגורים פונקציונלית, חכמה וגמישה".

"בתכנון הדירות ניתן דגש לניצול אופטימאלי של המרחב, תוך התייחסות לצרכים המדויקים של אוכלוסיות מגוונות דוגמת זוגות צעירים, משפחות עם ילדים מתבגרים וזוגות עם ילדים שעזבו את הקן", מוסיפה אדריכלית רוני אביצור לסטודיו XS. "העובדה הזו מביאה אותנו עם הרבה כוח לשלב השיווק של הפרויקט", אומר אסף נפוסי, משווק הפרויקט, "אנחנו עם יותר מ- 60% דירות מכורות עוד בטרם העלייה על הקרקע".

החיים בסרט מצוייר

לאורחים באירוע חיכתה תערוכה ייחודית שתרגמה את התהליך המשותף שעברו יחד חברת 'רותם שני' והדיירים טרם הוצאת הפרויקט לדרך. "פנינו למאייר אביאל בסיל וביקשנו ממנו לתת ביטוי איורי, לקהל היעד אותו אפיינו", מוסיפה טוריסקי, "מהתוצאה המרהיבה ניתן להתרשם בתערוכת איורים ובה הדמויות אותן אפיינו נראות בסיטואציות משעשעות בהדמיות הדירות וברחבי העיר ". התערוכה גלשה לחזית הרחוב וכללה גם עמדת סלפי חגיגית שהזמינה את הדיירים, ותיקים וחדשים, לייצר זיכרון משותף ראשון. 

 

לפרטים נוספים על הפרויקט >> 

אולי יעניין אותך גם...