שחר פרי
שחר פרי (צילום מיקי אלקובי)

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את שחר פרי

פרי הוא מייסד ובעלים משותף של חברת GSH נדל"ן, העוסקת בשיווק פרויקטים ואסטרטגיות נדל"ן

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את שחר פרי

בכל חודש נציג צעירים מבטיחים עד גיל 35 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

שחר פרי
מייסד ובעלים משותף של חברת GSH נדל"ן, העוסקת בשיווק פרויקטים ואסטרטגיות נדל"ן

גיל: 32
סטטוס משפחתי: נשוי + 2
איפה גר? נהריה
השכלה: BA במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי
משפט על עצמי: הדרייב שלי בחיים הוא לעשות את הטוב ביותר שאני יכול כדי לממש את היעדים שאני מציב לעצמי ברמה העסקית והפרטית
מוטו: את הקשה עושים עכשיו, הבלתי אפשרי לוקח קצת יותר זמן
משמעות שם החברה: ראשי תיבות של שני השותפים (Guy Shachar Holdings)

איך נכנסתי לתחום הנדל"ן? לאחר שכיהנתי כמנכ"ל קבוצת "פאוורפון" (קבוצת מדיה עסקית) במשך יותר מ-6 שנים, קיבלתי החלטה למצוא אתגר מקצועי חדש שכולל מגע קרוב יותר עם השטח ועם דברים שאפשר לגעת בהם ולראות בעיניים איך הם קורמים עור וגידים. בפועל, השותף שלי, גיא חדד, ואני הקמנו את חברת GSH נדל"ן בשנת 2015, לאחר שהבנו שיש צורך של ממש לספק מענה מלא בענף הנדל"ן למומחיות בשיווק פרויקטים לקהל הרחב.

העסק: GSH נדל"ן מספקת ליזמים וחברות בנייה מגוון רחב של פתרונות הנוגעים לכלל הצדדים של שיווק פרויקטים בנדל"ן: מתכנון האסטרטגיה, רכש המדיה, הפקת החומרים, יחסי ציבור ועד תהליך המכירה, וחתימת חוזה המכירה, מעטפת של 360 מעלות ליזם. הערך המוסף שלנו מגיע מהרקע הקודם שלי, שכולל מומחיות וניסיון רב בשיווק בפלטפורמות דיגיטליות ובענף הפרסום.

הבידול: GSH נדל"ן מתבדלת ממתחרותיה בכך שהיזם מקבל מאיתנו סל פתרונות מלא לשיווק תחת קורת גג אחת. לא צריך לרוץ מספק לספק כדי לרכוש מדיה, לסגור מודעות בעיתונים, להפעיל קמפיין יחסי ציבור עבור פרויקט נדלנ"י או לשכור אנשי מכירות. אנחנו מעניקים את כלל השירותים במקום אחד, בלי כאבי ראש ועם חסכון משמעותי בזמן, כסף ומשאבים.

גאווה: אנחנו גאים בכל פרויקט שקיבלנו לשיווק ומתייחסים לכל פרויקט כפרויקט דגל ואנו שותפים מלאים של היזמים בדרך להצלחה. החברה נמצאת בהליכי שיווק של למעלה מ-1,000 יח"ד בשנתיים האחרונות ואין דבר שגורם לגאווה יותר מהשורה התחתונה. ניתן לדמות את צוות העובדים של GSH ליחידת קומנדו שיודעת לעבוד בשקט, חכם ובאופן שמביא תוצאות מהירות ואיכותיות ליזם.

כשלון או פספוס: בעבר היינו בהליכי משא ומתן לשיווק פרויקט של 350 יח"ד, הצלחנו להביא יזמים לרכישת הקרקע, אבל ברגע האחרון פספסנו את העסקה.

מה הייתי משנה? כל תחנה בדרך האישית שלי הייתה תחנה שבה העשרתי את ארגז הכלים האישי והעסקי שלי. לעתים היו תחנות מוצלחות פחות, אולם שם למדתי את השיעורים החשובים ביותר. ענווה, צניעות ורצון בלתי מתפשר ללמוד מטעויות ולהמשיך להתקדם לעבר מימוש היעדים שלי.

פרגון: אני רוצה לפרגן לחברת קנדה ישראל, שהפכה בתוך כעשור לאחת החברות המובילות בשוק הנדל"ן בישראל, תוך הצגת תהליכי שיווק חכמים, מפתיעים ופורצי דרך.

איפה אני בעוד 10 שנים? ממצב את חברת GSH נדל"ן בחזית ענף שיווק הנדל"ן בישראל, תוך פריצת גבולות לעולם היזמות ומימוש החזון של החברה.

אולי יעניין אותך גם...