חיימה חיון זארה, jaime hayon zara
חיימה חיון בשיתוף פעולה מטריף עם ZARA (צילום סטודיו חיימה חיון)

חלום: המעצב חיימה חיון מוציא קולקציית קפסולה עם זארה

חברת האופנה האדירה חוברת למעצב הספרדי המוכשר לשיתוף פעולה מטריף ויחד הם מוציאים קולקציית קפסולה מיוחדת מהאיורים של האחד והיחיד

נועזת, צבעונית, נוחה ומלאה בזהות ורגש, כולם בסגנון המאוד האישי של חיון, קבלו את הקולקציה החדשה שיצר יחד עם ZARA. "תעיזו לשחק! זה שיתוף פעולה מאוד מרגש" אומר חיון, "הבאנו את הטוב ביותר מהזהות שלי ושל החברה לשולחן ואז הפכנו את הכל. המטרה היתה לייצר קולקציית לבוש לאנשים של עכשיו, אני הבאתי את חוסר הפחד שלי מלהביע ולהיות מלא שמחה במה שאני לובש וזארה 'לבשו את זה'. זה ממש מיוחד עבורי לראות את הקולקציה הזו קמה לחיים." הוא אומר.

חיימה חיון, מעצב תעשייתי ואמן ספרדי מוכר, ידוע באיוריו המדליקים ובידו הנהדרת לסקיצות יפהפיות שלעיתים תכופות מעטרות את פריטי העיצוב שלו או מתפרסמות לצידן כהצצה לתהליך העבודה. בפרויקט הזה הוא חובר לאחת מחברות האופנה הבינלאומיות הגדולות בעולם לליין אופנת רחוב לגברים, מודרני, אורבני ובעיקר נועז. הקולקציה כוללת טי-שירטים, סווט-שירטים וטרנינגים שעשויים כולם מכותנה אורגנית וצמר איכותי לצד אקססוריז מיוחדים שיעזרו להשלים את מראה ה'וואו'.

הסגנון הגרפי הייחודי של חיון מקבל פרשנות חדשה ועם מגוון רחב של טכניקות הדפסה ורקמה יוצר פריטי לבוש שכל אחד ירצה בארון. גם א מדובר על קולקציה גברית ואת דווקא אישה. "לבוש עם חיוך לאנשים שלא מפחדים לתת לבגדים שלהם לדבר." אומרים לנו בסטודיו חיימה חיון.

חיימה. (צילום סטודיו חיון)

אולי יעניין אותך גם...