צילום דייגו רוסמן

הוכרזו הזוכים בפרס משרד התרבות לאדריכלות לשנת 2021

משרד התרבות העניק את פרס ע"ש זאב ויעקב רכטר לאדריכלות לשנת 2021 לערן זילברמן על הישג אדריכלי ואיל עברי בפרס האדריכל הצעיר

משרד התרבות והספורט מעניק את פרס ע"ש זאב ויעקב רכטר בתחום האדריכלות לשנת 2021, למען עידוד מצוינות ואיכות גבוהה ביצירה האדריכלית הישראלית שבלטו במעורבות חברתית, רמה מקצועית ואסתטיקה אדריכלית. השנה, מחולק הפרס ל-2 זוכים: פרס עידוד לאדריכל צעיר על סך 20 אלף שקלים ופרס הישג אדריכלי על סך 40 אלף שקלים.

 

ועדת השיפוט של משרד התרבות והספורט בחנה לעומק את תיקי המועמדים שהוגשו לפרסום הפרס ובחרה ברוב קולות את ערן זילברמן כזוכה בפרס על הישג אדריכלי ואת איל עברי כזוכה בפרס האדריכל הצעיר.

הזוכה ערן זילברמן, צילום באדיבות המשפחה

מנימוקי השופטים:

"מבני חינוך מתוכננים בישראל בתקציבים נמוכים ונבנים בפרקי זמן קצרים. יחד עם זאת, הם מתפקדים כמרכז החיים בקהילה והם בין מבני הציבור הראשונים שבהם ילדים מבקרים בסביבת מגוריהם ועל כן חשיבותם רבה. השנה, בחרה ועדת השיפוט להעניק את פרס רכטר לשנת 2021 לשני מבני חינוך".

הפרויקט הזוכה. צילום: דייגו רוסמן

צוות וועדת השיפוט: פרופ' אלס ורבקל – יו"ר, ד"ר שלי כהן ואדר' שחר לולב.

 

שר התרבות והספורט, חילי טרופר מסר: "אני גאה לברך את ערן זילברמן ואיל עברי על זכייתם בפרס רכטר. טיפוחה של האדריכלות היא נדבך נוסף וחשוב בטיפוחה של התרבות הישראלית".

 

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך מסר: "מלאכת עבודתם של הזוכים תעניק רוח חדשה וטובה לעולם האדריכלות".

אולי יעניין אותך גם...