מעצבים? אדריכלים? 10 דברים לדעת כדי לקנות את המחשב האולטימטיבי

הכירו את עשר תכונות המחשב שכל אדריכל, מעצב וצלם צריכים, ואת סדרת המחשבים שכוללת בתוכה את כולן.

אם אתם אדריכלים, מעצבים, צלמים או מהנדסים, כנראה שכבר הבנתם שהמחשב שלכם הוא אחד הכלים החשובים ביותר בעבודה שלכם. הוא מריץ תוכנות כבדות, לעיתים קרובות מפעיל מספר תוכנות במקביל ומעבד אין סוף נתונים בשניות. הכתבה הבאה תעזור לכם להבין קצת יותר על התכונות הנחוצות שייעלו את תהליך העבודה שלכם ויקלו לכם על החיים, על הגב ועל הרינדורים. אלו 10 התכונות שאתם צריכים לקחת בחשבון ולבחון לפני רכישת המחשב הבא שלכם:

1. מעבד

המעבד הוא בין הרכיבים החשובים ביותר בכל מחשב; הוא מכיל את ה'ליבות' המקבילות למוח שלו, לצד טכנולוגיות המאפשרות לו לעבוד על כמה משימות במקביל ולנצל את המשאבים שלו בצורה היעילה ביותר. בעלי מקצוע כמו מעצבים, אדריכלים, צלמים וכו' צריכים לכוון לפחות למעבדי Intel® Core™ i7 חזקים, מדור 10 ומעלה המותאמים לעבודה מאומצת.

 

2. זיכרון

כדי לשפר את היכולות והביצועים של המחשב, הוא זקוק לכרטיס זיכרון שנע לפחות בין 16 ל- 32 GB ומאפשר יכולת תגובה מואצת של אפליקציות. כרטיס איכותי בנפח הזיכרון הזה מייעל את תהליך העבודה ומסייע בהפחתת צריכת חשמל.

 

3. כרטיס גרפי

המחשבים המומלצים לבעלי מקצוע בעולמות העיצוב והאדריכלות הם כאלו המאובזרים בכרטיס גרפי מתקדם של Nvidia המאפשר תצוגות חזותיות יוצאות דופן, האצה של עומסי העבודה התובעניים ופרודוקטיביות ממוטבת של ריבוי צגים. קיימים שני כרטיסים גרפיים מובילים ה- Quadro המיועד לעבודות תכנון, עריכה ומדיה הנשענת על תוכנות כמו AutoCAD, After Effects או Avid, וכרטיס ה- GeForce המתאים יותר לגיימינג. הכרטיס הגרפי נועד לענות על דרישות עיצוביות בסיוע אינטליגנציה מלאכותית, ויזואליזציה, קידוד והפעלת וידאו מהירים ויעילים, וזרימות עבודה של מציאות מדומה.

 

4. דיסק

המחשבים החדשניים הקיימים היום בשוק כבר התקדמו לשימוש בכונני זיכרון SSD של 1 טרה, שבניגוד לכונני ה- HDD המסורתיים היא לא כוללת חלקים נעים. באמצעות הכוננים המתקדמים מתאפשרת קריאה וכתיבה מהירות יותר, הפעלה שקטה יותר וחשיפה נמוכה יותר לזעזועים פיזיים.

 

5. מידות משקל

אחת התכונות המשחקות תפקיד מרכזי בבחירת מחשב נייד, היא מידותיו ומשקלו, לכן הבחירה האולטימטיבית תהיה מתוך מגוון מחשבים קלי משקל, דקים ונוחים לנשיאה. ניתן למצוא מחשבים במשקלים נמוכים משלושה ואף שני קילוגרמים, בעלי מסכים אלגנטיים של 14-17 אינטש.

 

6. עיצוב

חשיבותו של המפרט הטכני גבוהה מאוד, אך לצידה, גם הנראות והעיצוב. היום אפשר למצוא מחשבים רבים המעוצבים מאלומיניום בציפוי אנודייז איכותי המעניק מראה נקי ואלגנטי, לצד מטען קומפקטי ואסתטי ומקלדת ומקלדת איכותית המאפשרת חוויית שימוש נוחה ובטוחה.

 

7. מסך

בעלי מקצוע המעריכים ויזואליה במיטבה, יתעניינו לרוב במחשבים בעלי מסך המציע מנעד צבעים רחב של DCI- P3 ובעל הרזולוציה הגבוהה ביותר- Ultra HD 4k. רזולוציה זו מאפשרת עומק צבעים עשיר, אימג'ים עם הרבה יותר פרטים וחדות יוצא דופן. היא תעניק חיים אחרים לתמונת נוף צבעונית, לשרטוט מורכב מאוד או לעיצוב המינימליסטי ביותר. לצד הרזולוציה החשובה, ניתן למצוא מחשבים עם מסכי מגע איכותיים המציעים חווית שימוש משודרגת.

 

8. טכנולוגיה

הטכנולוגיה המתקדמת היום כוללת אין סוף כלי בינה מלאכותית חדשניים המאפשרים נוחות שימוש והארכת חיי המחשב; טכנולוגיות מהפכניות המספקות ניצול יעיל של משאבי המחשב בעת שינוי תנאי סביבתו, מנגנוני קירור חדשים המאמצים את המחשב כמה שפחות וטכנולוגיות המונעות פריצות סייבר מסוכנות.

 

 9. ידידותיות לסביבה

המודעות לקיימות וסביבה ירוקה השפיעה גם על תחום המחשבים וכיום היא באה לידי ביטוי גם בסדרות המחשבים החדשות. האריזות השונות וחלקי המחשבים עשויים מחומרים ממוחזרים שאף מורכבים מתמהיל אופטימלי של פלסטיק שנאסף ממקומות שונים הכוללים OBP (Ocean-bound plastic).

 

10. שירות ואחריות

התכונה האחרונה, החשובה לא פחות מקודמותיה, היא שירות ואחריות. חפשו יצרנית, שנוחות המשתמש עומדת לנגד עיניה; כזאת שמציעה מערך תיקונים ופתרון בעיות שמתלווה ל- 3 שנות אחריות כי זה אורך חיי המחשב שאתם שואפים אליו. חברה שמעניקה שירותי תיקון באמצעות שליטה מרחוק, הגעה לבית הלקוח ובדיקות איכות שגרתיות. נסו למצוא יצרנית שתציע לכם כמה שיותר מבחני MIL-STD המעידים על אמינות טובה יותר של המחשב ועל אפקטיביות העבודה של המשתמש לאורך זמן.

מחשב למעצבים
מסדרת Zbook של HP

 

בעולם רבוי הצעות וחוסר וודאות לגבי המחשב המותאם בדיוק לעבודתכם, HP מציעה הצעה אטרקטיבית של סדרת מחשבים אחת המעניקה את כל עשר התכונות ויותר. סדרת ZBook המיועדת לבעלי מקצוע בתחום העיצוב והאדריכלות, מציעה את תדירות מבחני האיכות הגבוהה ביותר, את הטכנולוגיות המתקדמות, העיצוב הדקיק הבלתי נשכח, הקלות של 1.35Kg ואת הרזולוציות הכי מתקדמות בשוק. HP אף פיתחה כלי דיגיטלי ייעודי לבעלי מקצוע מהתחום, המתלבטים לגבי בחירת הדגם הנכון מהסדרה. הכלי מסייע למצוא את ההתאמה המדויקת לכם באמצעות שאלון פשוט המגדיר את סוג העבודה והצרכים שלכם. מעבר ליכולת של HP לדייק עבורכם את הפיצ'רים המתאימים לכם ביותר, היא גם נותנת את אותו שירות ואחריות עליהם דיברנו בסעיף מס' 10 וזה פרייסלס.

 

במידה ואתם מהנדסים שעובדים עם SketchBook ו- AutoCAD הכלי יעזור לכם להגיע למחשב ה-ZBook Fury  המותאם לעבודה עם תוכנות אלו. במידה ואתם סטודנטים המחפשים ביצועים חזקים ומחיר נגיש, הכלי יעזור לכם להגיע ל- ZBook Power, ובמידה ואתם מעצבים, והרזולוציה, איכות הצבעים והחדות חשובה לכם, הכלי יסייע לכם להגיע ל- ZBook Studio & Create המספק את המענה הטוב ביותר מהבחינה הזאת.

 

מוזמנים למצוא את המחשב האידיאלי הבא שלכם כאן.

 


הכתבה בשיתוף HP ישראל

אולי יעניין אותך גם...