עולם מחובר, טכנולוגיה וחדשנות, מגזין לג'יט

השראה חינם! מגזין פופ אפ של העולם המחובר אצלכם בסלון

יש סגר, מה כבר יש לכם לעשות? שף עומר מילר, היזם ערן גפן, מייסד Uncoated, מומחה הדיגיטל והחדשנות עומר מילויצקי ואנחנו נחלק השראה חינם, תגיעו

נתחיל מהדבר החשוב ביותר, ביום חמישי 28.1 יתקיים בשעה 18:00 אירוע POPUP MAGAZINE #1 אותו מארגן עומר מילויצקי, מנהל תחום הדיגיטל והחדשנות במיטב דש ביום, ויוצר תוכן עם המותג Guts & Glory בלילה. זהו אירוע ראשון מסוגו שהולך להיות מרתק ומטרתו היא אחת – לתת השראה.

 

"כיוונתי לאירוע שהוא פחות וובינר של מקבץ של אנשים, ויותר אוצרות של תכנים מכל מיני תחומים." אומר מילויצקי בשיחה שקיימנו איתו לקראת האירוע "אני רוצה בהמשך להפוך את זה למגזין פופ אפ אמיתי, אופליין ואונליין. כשהתחלתי לדבר על זה שאלו אותי מה הנושא? ולא רציתי לכוון לנושא ספציפי, כל אחד מהאנשים פועל בעולם משלו. לכן בחרתי להתרכז בתמה 'ועכשיו מה?'."

נעם בן צבי, ערן גפן, עומר מילר, טל סולומון ורדי, עומר מילויצקי, מגזין פופ אפ

הכירו את מומחה הדיגיטל והחדשנות

אם אתם לא מכירים, עומר מילויצקי (40) אמון על הדיגיטל והחדשנות בבית ההשקעות מיטב דש בחמש השנים האחרונות. לפני זה עבד בלאומי קארד, עשה פיתוח עסקי ב YNET וניהל פרויקטים של פיתוח מוצרים דיגיטליים, UX UI ושפה עיצובית. את הבלוג שלו הוא כותב כבר מעל עשר שנים. "זה בעיקר בשביל עצמי אבל אני מאוד נהנה לשתף אנשים." הוא מסביר את היכולות המדהימה שלו למצוא זמן להכל.

 

היום הוא ממשיך לתחזק את הבלוג, יש לו ניוזלטר שבועי שמופץ ל 1,500 אנשים (אנחנו ביניהם) ולאחרונה השיק גם ברודקאסט בווטסאפ, ביס קטן של תוכן כל בוקר לרשומים בו. "תמיד הזווית היא הצרכנית. אני חושב עליי, על איך זה מתאים לבן אדם מהרחוב." הוא אומר.

עומר מילויצקי
מומחה הדיגיטל והחדשנות עומר מילויצקי (צילום יחצ)

למי היית ממליץ להירשם לניוזלטר או לברודקאסט?

"שאלה טובה כי זה לא ניוזלטר של דיגיטל אבל זה כן משמעותי לאנשים בדיגיטל. אני חושב שלכל אדם שמעניין אותו איך הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית משפיעה עלינו בהיבט הרחב, הצרכני, העסקי, הפרטי, הפיננסי, קמעונאות, שיווק, תחבורה, התוכן נוגע בהכל. כל אדם שהוא סקרן בלי קשר ורוצה להתחבר לעולם המחובר, כל עולם הטרנדים וגם מי שבצורה כזו או אחרת, מעניין אותו טרנספורמציה ושינוי תפיסה, גם לו זה יכול להתאים."

 

למה אתה חושב שאנחנו כל כך עסוקים בטרנדים?

"אני חושב שבשנים האחרונות יש איזשהו רעב שאי אפשר להשביע אותו של מה הדבר הבא וזה בגלל כל הערוצים, האפליקציות, הפלטפורמות, פייסבוק ואינסטגרם. אלה רק דוגמאות, יש עוד הרבה חברות כאלה ויהיו עוד הרבה. כל יזם אומר אני רוצה לשנות את העולם, אבל החברות האלה השפיעו באמת. כשנכנס הסושיאל, ברגע שנפל לי האסימון, אמרתי שבהיבט השיווקי יהיה פה שינוי דרמטי ובגלל ההשפעות והשינוי הזה, התחיל המרוץ אחרי הטרנדים."

לייקים הפכו לטרנדים (צילום deposit)

ככה זה נראה שה FOMO שלך מנהל אותך

השנה האחרונה היתה רוויה בפרויקטים דיגיטליים מכל מיני סוגים, המון קריאייטיביות בכל התחומים, בארץ ובעולם. איך להמשיך להישאר בתודעה של צרכנים, איך להיות חיוניים, איך בעצם מסתגלים "דווקא כל העסקים הקטנים עשו בעל כורחם את עיקר השינוי ואת החשיבה האחרת והיצירתיות, על איך להתאים את עצמם למצב, איך משתמשים בערוצים, בעיקר בסושיאל אבל לא רק, איך להציג את עצמם. האופציה הכי קלה היתה לסגור, אבל רבים בחרו לעמוד אל מול ההגבלות, לעשות דברים אחרים ולהמשיך להתקיים" אומר מילויצקי.

 

לא ברור איך הוא מספיק את הכל וזה עוד לפני מגזין הפופ אפ שיוצא לדרך השבוע אבל הוא מבהיר לנו שזה חלק מהדיל, ה fomo שלו מנהל אותו. כדי לעשות עבודתו נאמנה הוא לא יכול להפסיד כלום "אני חוקר ולומד כדי לוודא שאני יודע הכל. העבודה והבלוג מחייבים אותי כל הזמן להיות עם היד על הדופק. אני לא רוצה לשבת בישיבה עם אנשים ולא להצליח לאתגר אותם. תמיד לדעת לאן העולם הולך ואיך אנחנו צריכים להיערך."

סגרו את הדלתות אבל פתחו את הראש.

זה הזמן להחליט באיזו גישה אתן נוקטים

"מישהו אמר לי יום אחד 'אנחנו לא עברנו את כל השיט הזה כדי לחזור לאיך שהיינו לפני.' וזה נכון. אם משהו לא קורה בתוך החברה, אם לאנשים לא נפלו אסימונים, אם לארגונים לא נפלו אסימונים, שצריכים להשתנות בזמן משבר כזה, זה כבר לא ישתנה. אולי לאט ובקצב מאוד טבעי אבל לא בצורה משמעותית."

 

אנשים מנסים לשרוד, למה זה כזה חשוב?

"לדוגמא, חברות שהיו להן תשתיות דיגיטליות, אתרי איקומרס או מסעדות, מי שהיתה לו את התשתית לפני בא יותר מוכן מבלי לדעת שהוא מוכן. מי שלא בנה את היכולות תוך כדי והבין שזה לא פחות מקריטי להמשיך להתפתח וגם לגלות דברים חדשים, הוא דיי בבעיה היום.

 

יש שתי גישות וזה נכון לכל תחום, יש את אלה שמעדיפים לשבת על הגדר, לא להשקיע, לראות מה אחרים עושים, לתת להם לטעות ואחרי זה רק לקבל החלטות ויש את הגישה השנייה ואני רוצה לוודא שאני שם. אני מוביל, אני מנסה, ברור לי שלא הכל מצליח אבל אני לומד תוך כדי. במשבר הנוכחי מי שלא השקיע וישב על הגדר אכל אותה. מי שכן נערך מבלי בכלל לדעת שהוא נערך, נכנס לזה בצורה אחרת לגמרי."

אתם עוד יושבים על הגדר?

זה מה שמחכה לכם באירוע

באירוע ידברו מלבד מילויצקי 4 מובילי דעת קהל נוספים. הראשון הוא ערן גפן, יזם ומומחה לחדשנות וצמיחה עסקית שהקים את G^TEAM "הוא פשוט בן אדם שיודע. סופר יצירתי שיודע בצורה מדהימה לספר סיפור ולהניע לפעולה." אומר עליו מילויצקי.

 

הדובר השני הוא שף עומר מילר "למרות כל מה שהוא עשה, הפופולריות שלו, הוא נשאר מאוד באותנטיות והוא לחלוטין נטול אגו, זה דיי נדיר."

 

את ההרצאה השלישית ייתן טל סולומון ורדי, מייסד מגזין העיצוב הקיצוני UNCOATED וגם הוא מאוד יצירתי, יודע לספר סיפור בדרכים שלו ועם נפש יזמית מבחינת האתר שהקים ועולמות תוכן שהוא יוצר בתוכם. מולויצקי החל לעקוב אחריו בעקבות האתר של גלעד כהנא, לו עיצב את האלבום.

 

אחרונה חביבה והחשובה ביותר אם תשאלו אותנו, תדבר נעם בן צבי, מנהלת מגזין לג'יט Legit שנמצאת בו ויוצרת בו בערך מהיום שהוקם "את נעם הכרתי מהניוזלטר של לג'יט. בחוויה האישית שלי איתכם אתם נוגעים בהרבה עולמות תוכן. רואים ומביאים עיצוב בהיבט הרחב שלו, חדשנות, אדריכלות. הוא כתוב בצורה נעימה וזורמת ולא טרחנית או סנובית. אתם נותנים השראה, פותחים את הראש."

ככה זה ייראה בחלומות שלנו, במציאות אתם תהיו בבית ואנחנו על המסך שלכם.

חלומות יהפכו למיציאות ב2021?

מה היית רוצה שייצא מהאירוע הזה?

אני רוצה שאנשים יקבלו השראה מהדוברים ומעולמות התוכן שלהם. שילמדו דברים חדשים ויצאו עם טעם של עוד. שהפופ אפ יפתח להם את החשיבה, לדברים שהם לא הכירו.

 

איפה היית רוצה שנמצא את עצמנו בעוד שנה מהיום?

אין לי מושג. הרבה פעמים ישבתי וכתבתי כל מיני חיזויים, הכל בולשיט. אני מקווה עבורי שהפעילות המגזינית של Guts & Glory תרקום עור וגידים ותהפוך לפעילות פיזית וקהילה, גדולה ורחבה יותר. לא חסרים אנשים מעניינים שיכולים לספר סיפור, אני רוצה למצוא אותם ולתת הם את הבמה לספר אותו.

 

אם עדיין לא נרשמתם לאירוע, זה המן להירשם כי מספר המקומות מוגבל. להרשמה >>

אולי יעניין אותך גם...