שורץ בסנוסוף, זוכי קטגויית תשתית בתחרות Dezeen 2020 (צילום: גיא מדור)

משרד שורץ בסנוסוף ניצח בתחרות DEZEEN 2020 בזכות הקלקות הקהל

אחרי ידיעות על מועמדים ועליות לשלב הגמר של אדריכלים ומעצבים ישראלים, יש לנו זכייה כחול לבן בקטגוריית התשתיות – בחירת הקהל

עם 35 אחוזים ופער של 11 אחוזים מהמקום השני (מתוך שישה), זכה משרד 'שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים' במקום הראשון של בחירת הקהל בקטגוריית 'פרויקט תשתית' של תחרות פרסי האתר Dezeen לשנת 2020.

גברו על חמישה (צילום: עמית גרון)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

משרד שוורץ בסנוסוף זכה בזכות פרויקט הכניסה החדשה לקרית הטכניון בחיפה שהושלמה לפני כשנה. "קיבלנו הודעה על הזכייה אתמול בצהריים וכמובן ששמחנו על ההכרה שהפרויקט שלנו מקבל באחת מפלטפורמות העיצוב החשובות ביותר בזירה הבינלאומית" אומר אדריכל עמרי שורץ, ראש צוות בשורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים'.

"הודעת הזכייה הגיעה אתמול" (צילום: עמית גרון)

"לצד הפרויקט שלנו, עלו לשלב הגמר עוד חמישה פרויקטים מעולים מרחבי העולם ואנחנו מקווים שזכייה בתחרות שכזאת, תאפשר עוד יותר את החשיפה המגיעה לעשיה האדריכלית האיכותית שיש בארץ".

לצד הטובים ביותר (צילום: עמית גרון)

הכניסה החדשה לקמפוס הטכניון יוצרת חיבור של עיר שזורמת לתוך הקמפוס. הפרויקט מקשר בין שתי טיילות מנותקות – אחת שמגיעה מהעיר ומסתיימת ליד השער, והשנייה שיוצאת בסמוך לשער הכניסה לכיוון המרכז ההיסטורי של הקמפוס. הפרויקט מציע פרשנות חדשה לרעיון השער המשמש כגשר ומשמש כפלטפורמה ציבורית חדשה עבור באי הקמפוס.

עיר וקמפוס (צילום: עמית גרון)

62,447 איש הצביעו ב 12 קטגוריות אדריכלות שונות, בהן הקטגוריה בה השתתף המשרד הישראלי. בחירת הקהל נפרדת מהבחירה הרשמית של חבר השופטים המקצועי שמונה על ידי Dezeen  ושתוצאות בחירותיו יפורסמו בסוף נובמבר.

הפרטים הקטנים (צילום: עמית גרון)

אולי יעניין אותך גם...